Gå til innhold

hva har dere på dere hjemme? mannen min klager på klærne mine.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har på meg bukse(fleec bukse eller joggebuks'e) og en topp. men mannen min synes at dte er kjedlig å gå med sånne klær hele tiden. jeg har masse fine klær men jeg bruker når vi skal ut. det er kaldt nå så orker jeg ikke å ta på meg kort kjole. jeg tar på meg en helt vanlig pysjamas og han klager hele tiden. synes ikke at en sexy og tynn natt kjole er noe for meg i vinter (:

hva har dere på dere hjemme jenter ?

Fortsetter under...

Skrevet

Har på meg det samme som når jeg er ute egentlig..Men av og til så pleier jeg å ta på pyjamas eller koseklær på kveldstid...Om natta har jeg også pyjamas, kunne ikke tenke meg å ligge å fryse i sexy nattkjole nei:)

Skrevet

Det gjør veldig mye for min egen selvfølelse å kle meg ordentlig, så har stort sett på jeans og grei genser/topp

Hender jo at jeg slapper helt av og bare "dasser" hjemme i kosebuksa, men da føler jeg meg litt "dass" også..

Skrevet

Skifter alltid til joggebukse med en gang jeg kommer inn døren hjemme:) Mannen min synes det er helt greit, han gjør som regel det han også:)

Skrevet

Går ofte i joggebukse, og jeg hadde faktisk blitt litt lei meg hvis jeg hadde fått kommentar fra samboeren min på det...

Men nå har jeg en jobb hvor jeg er nødt til å kle meg pent, og han ser meg jo ofte i dette når jeg kommer hjem...etterhvert skifter jeg ofte til "kosetøy".

Dessuten er jeg nok litt "jålete" selv om jeg bare er hjemme i lørdag f.eks, sminker meg ofte til kvelden/middag - både for min egen skyld (jeg liker at jeg ser ok ut, liksom) og for samboeren min.

For å summere, tror jeg gutta liker at vi pynter oss litt innimellom, de liker at vi er ok å se på - hvis vi tenker oss om er kanskje ikke det så rart, det var slik de så oss første gang som regel (eller hva???). Men, jeg synes det er vår fulle rett å slappe av hjemme med koseklær en gang innimellom også!

Bruker ikke nattøy, og særlig ikke nå som jeg er gravid - er så varm!!!

Skrevet

Stort sett vanlige klær. En jeans, topp, cardigan... noe sånt. Er jo normalt sett på jobb på dagtid så pleier ikke skifte når jeg kommer hjem bare for å skifte liksom. Hender jeg bytter til en kosebukse når vi steller ungene for kvelden. Heldigvis synes mannen visst at jeg er like råsexy samme hva jeg går med, så det er ikke noe problem her ;-) Rent personlig liker jeg ikke å dasse rundt i joggebukser ol til vanlig (greit nok en og annen kveld, litt i helgene osv), føler meg ustelt og bumsete da. Synes heller ikke det er så pent egentlig. Hva andre går med er opp til dem, men møter jeg mødre (eller andre folk for den saks skyld) på butikken og de går i joggeklær osv så synes jeg faktisk de ser utselte ut med mindre det helt tydelig er treningstøy. Så jeg kan faktisk forstå mannen din litt også selv om det ikke er han som skal bestemme hva du har på deg.

Annonse

Skrevet

samboeren min liker at jeg kan gå uten sminke å i dassetøy. for da føler han at jeg føler meg trygg på han :)

da vi traff hverandre så jobbet han i bar å jeg kom alltid innom en tur fra trening for å vente på bussen.. å da så jeg ikke akkurat flatterende ut hehe.

men han er kjempeflink til å gi meg komplementer da.. så da får jeg jo lyst til å stelle meg å gjøre litt ekstra for han. men nå som jeg er gravid har jeg ikke mye ork til det.. føler meg ikke akkurat drop dead grogeus i mamma-bukser som siger nedover rompa hihih :P

Skrevet

Er hjemme med barn så går i praktisk tøy. Går lange turer i all slags vær så "uniformen" min er regntøy, turbukse og ullgensre. Sminker meg litt hver dag for føler meg litt bedre da. I helgene kler jeg meg finere hvis vi f.eks skal gå og handle, på besøk, får besøk osv. Når jeg jobber så går jeg alltid i dressklær, skjørt osv så jeg bytter med en gang jeg kommer inn døren. Da blir det ofte joggebukse for er jo deilig å få dasse litt rundt etter dag i høye hæler. Mannen min går også i fine klær på jobb så han skifter også over til dongeribukse og t-skjorte når han kommer hjem. Vi er så komfortable med hverandre at plagget betyr ingenting og hva med å rett og slett være naken i sengen? Ingenting er jo sexyere enn det,men så har jeg heller aldri vært typen som har iført meg sexy neglisje heller

Skrevet

Joggebukse og singlet!

Møkkamenn som mener man skal gå og trippe på høye hæler og med sexy klær på hele tiden, bør ta seg en tur til virkeligheten..

Synes jeg hadde sett dem gå rundt i "ubehagelige" klær hele tiden...

Skrevet

Tar veldig ofte på meg pysj bukse i løpet av kvelden, heldig for meg så syns kjæresten min det er det mest sexye jeg kan ha på meg nesten:p

Men ofte går jeg rundt i kjoler/tuikaer og tights/strømpebukse her hjemme, kanskje fordi at det er det jeg som regel har på meg når jeg er ute og for at jeg syns det er veldig behagelig.

Om natten ligger jeg alltid i trusa=) han også=)

Skrevet

Bruker koseklær :) Joggebukse eller noe i den dur. Går sjelden i dongeri hjemme. Pleier å bruke gensere/topper som jeg ikke er redd for også, så kan de andre være rene når jeg skal ut blant folk. Mannen min klager ikke, han har i det siste begynt å bruke joggebukser hjemme han også, det er mye mer behagelig pluss at dongeribuksene hans varer lengre.

Jeg har heller ikke sexy nattøy, foreløpig ser det ut til at mannen min liker meg for det hihi :)

Skrevet

Jogge/kosebukse, singlett og cardigan/strikketjakke. Tempraturen hjemme hos oss variere fra 19 til 22grader, så greit å ha en jakke som man lett kan ta av å på.

Sambo skifter også til joggebukse med det samme han kommer inn døra hjemme.

Men visst vi skal ut så tar vi på oss litt mer "ordentlige" klær :D

Skrevet

Nå er jo jeg dritfin, og ser bra ut i en søppelsekk, så dette er ikke noe problem for meg :P

Neida, jeg hopper i joggebukse og t-skjorte med en gang jeg kommer hjem. Dongeribukse er det verste jeg vet, selv om jeg bruker det på jobb hver dag.

Men det fins dass-joggebukser og det fins fine joggebukser! Jeg passer alltid på å ha en som er stram i rompa og lav i livet, så samboeren ikke syns jeg ser dassete ut...hihi, hvis dere skjønner.

Sminke meg gjør jeg også hver dag, uansett om jeg bare er hjemme. Mest for min egen del, men oså for sambo sin del.

Annonse

Skrevet

Før så gikk jeg alltid i joggebukse og genser her hjemme.. tvert jeg var innenfor ytterdøra hadde jeg på meg slarkklær. Sikkert de første 5 årene vi var sammen. Og han godtok meg da:P

Men har alltid pleid å sminka meg og slikt forde..mest for min egen del. Og ja som du over her sa, de finnes fine kosebukser og joggeklær også.

Nå har vi vært sammen i 7 år, og jeg skal ut av forholdet..og det er mitt valg. Så joggebuksa har ikke skremt bort samboern her i tilfelle. hehe:p

Skrevet

Jeg tar gjerne på med jogge-/pysjbukse her hjemme, og det gjør mannen også :)

Jeg syns det er litt dårlig gjort av mannen din å klage på deg, ja, men om han syns det er veldig sexy med små nattkjoler e.l. syns jeg du ska kle deg i det av og til!

Kanskje han slutter å klage om du pynter deg litt for han en gang i blant? :)

Skrevet

Har på meg "vanlige" klær, oftest en eller annen jeans og genser. Samme som jeg har på meg hvis jeg beveger meg utenfor huset. Har aldri gått og vasset i koseklær, føler meg bedre å være litt stelt.

Skrevet

jeg har alltid gått i joggebukse hjemme,men prøver jo av og til å ha på meg noe annet slik at ikke mannen i huset skal få helt fnatt:)han er ikke så glad i joggebukser å slikt,så nå er jeg hjemmeværende mamma,og har vært det siden 2006,og når man da har små barn som ikke er like rene alltid så syns jeg det er greit å på seg noe annet enn dongeribukse.mannen min godtar det som oftest,men av og til lurer han på om jeg ikke vil ha på meg noe annet:)

når det gjelder i senga så sover vi i trusa begge to:)bruker av å til å pynte meg litt ekstra,men er ikke noe særli å ligge å hutre i en kald kjole..

Skrevet

Her er det rett i joggebuksen...

Sånn er dte å kommer alltid til å være, alle jeg kjenner gjør det liksom!!

Går gjerne med joggebukse til vanlig og jeg.

Når man begynner på skolen kl 8, ferdig halv 4 så er jo det bare helt fantastisk med joggebukse:D

Skrevet

Har på meg det samme som på jobb.

Altså en dongeri eller stoffbukse, og en genser / topp.

Går aldri i joggeklær eller lignende og eier ikke "kosepysjer".

Tror da at også at min kjære mener jeg er normalt pent kledd.

Det hender seg også at jeg har f.eks et ok skjørt på jobb, og da fortsetter jeg å bruke det hjemme også.

Liker da å ta meg godt ut også forran min kjære...

Skrevet

Vi koser oss når vi er hjemme og skifter alle mann så fort vi kommer inn døra. Stort sett iallefall. Jeg skifter over til en joggebukse og en genser/topp/t-shorte, sambo skifter gjerne t-shorte og lillemor får også på seg gode og løse bomullsklær som er godt å bevege seg i dersom hun ikke har det på fra før.

Ingen av oss klager på hverandre av den grunn, og vi er like glade i hverandre uansett :) Men så mener vi også det samme om akkurat dette. Hadde han syntes jeg så ut som et vrak ville jeg nok ikke kledd meg slik.

Skrevet

Har aldri skjønt det der med å skifte når man kommer hjem.. Har på meg en pen bukse, dongeri eller annet og en skjorte el bluse el genser.. samme som jobbklær når jeg er hjemme også... Gidder ikke å se ut som en dass hverken for meg sjøl eller mannen.. Men vi er alle forskjellige.. :)

Skrevet

akkurat nå har jeg på meg strømpebukse og kjole, og jeg har hatt fri i dag.

jeg har bare en kosebukse og den brukes stort sett søndags formiddag.

jeg liker det ikke på ham heller.

bestemor sa at en ske pønte seg for hinnanen..

og det rådet har jeg valgt og følge!

Skrevet

Nå finnes det faktisk forskjell på joggeklær/koseklær både i utseende og kvalitet som det gjør med alt annet, og man trenger ikke se ut som en dass om man ikke vil :)

Hvorfor så nedlatende?

Skrevet

Som flere andre her sier: man trenger ikke se ut som en dass selv om man går i behagelige klær.

På jobb går jeg alltid i dongeribukse og genser, men når jeg kommer hjem så er det som regel på med enten pysjbukse eller en type kosebukse. Det gjør mannen også.

Om natta derimot så er det kun truse. =) tror ikke jeg hadde klart å sove i pysjamas..

Skrevet

Du, jeg leste mitt eget innlegg nå og så at tonene var en helt annen enn det jeg mente! Hørtes ut som at alle som kler seg i joggebukse ser ut som en dass..hehe. Absolutt ikke meningen!! :) Det er bare jeg selv som ikke føler meg helt på topp når jeg går rundt i slike klær, men det er jo selvsagt komfortabelt.. Hmm.. klarte jeg å rette opp det nå, tro..?? Sorry!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...