lilly** Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Vi blir ikke enige om guttenavn...trenger å høre litt meninger her... Hva synes dere om Mikael? Er det et sånn litt "belastet" navn?? (Med fare for å tråkke neoen på tærne nå...) Så var det Samuel? Eller Mathias - er det VELDIG vanlig? Og til slutt - noen som har forslag til et navn som passer ved siden av Julian? Hvilket synes dere er finest av disse navnene??
Vipsenmamma Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Mikael - ja, det oppfatter jeg som et litt harry navn, pøbelaktig. Samuel - det beste av forslagene dine, men ikke noe jeg ville valgt. Mathias - ja, VELDIG vanlig. Julian - uff, femi navn.
prebs Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Mathias er veldig fint! Ville ikke brydd meg om at det er vanlig. Jeg er ikke glad i Samuel og Mikael. Forslag til Julian: Jesper Jonathan Daniel Felix Gabriel Theo Leon
prebs Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Oops, trodde dere hadde en Julian fra før og ventet en lillebror. Som andrenavn til Julian passer ikke mine forslag bra...
Rascal_4.11<3 Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Samuel er øverst på lista mi på hva lillegutt skal hete, syntes det er nydelig og samtidig ikke så mye brukt at det er noen fare for at det er 4 andrae i klassen som heter det... Ellers liker jeg navn som; Johannes Gabriel William Theo Benjamin Adrian Leon Nikolai Klarer ikke å finne på noen fine mellom navn til julian jeg... hmmm
lilly** Skrevet 30. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2008 Skjønte hva du mente. Neida, vi har ingen Julian fra før, vet ikke om det blir gutt nå heller...men det er guttenavn som jeg synes er vanskelig...
Gjest Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Hei! Mikael: Ja, jeg oppfatter det som et harry-navn ellers rettere sagt et pøbelnavn:-( Har nok noe med at jeg kjente en Mikael da jeg var ungdom som sitter i fengsel nå tror jeg:( Samuel: Samuel er kjempefint det! Skjeldent er det også+at det er bibelsk og flott! Julian: Litt samme som Mikael dessverre... men her forbinder jeg det med en nydelig gutt på to år som heter Julian Christoffer, og det er jo ihvertfall et OK navn!;-) MASSE LYKKE TIL!
sonne Skrevet 30. september 2008 #8 Skrevet 30. september 2008 Jeg synes Mikael er et ok navn, oppfatter det ikke som "belastet"..litt usikker på hva du mener med det egentlig. Samuel liker jeg ikke. Mathias er kjempefint, men veldig poppis ja, hvis du bryr deg om det. Julian er litt feminint ja. Jeg synes helt klart Mathias er finest av disse navna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå