jannebj Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 hadde eggløsning 20 september,og jeg har de siste dagene hatt stikkinger i magen rett over skambeinet, og det kan kjennes ut som at det strammer og slipper noen ganger før det forsvinner igjen.har aldri kjent dette før, og vi har prøvd noen måneder nå.vet at det er mulig å innbille seg slikt når man prøver, men denne stikkingen kommer når jeg er opptatt med helt andre ting. har mensmurringer i magen og ryggen, har vært veldig trøtt og slapp. i dag kom det litt brun/rosa utflod.bruker å spotte før mensen men da er det mørke brune rester som kommer ut, i dag ver det en jevn lys farge (sorry detaljer) ikm er torsdag/fredag. er håpet ute eller er det flere som har hatt det sånn og vært gravid?
jente83 med spire;) Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 DEt er noen som får festeblødning har jeg lest her inn. Det er en liten blødning når egget fester seg. Regner med at du enten har fått mensen, eller har testet positivt. Krysser fingrene for det første:)
veronica22 Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Er mulig du er gravid, men den enkleste er jo om du kjøper en graviditets test, eller leverer urinprøve på legekontoret;) Da får du svaret fra kyndige personer, og får det samme dagen. Innlevering av urinprøve er også gratis. Bedre å få svaret raskt enn å gå rundt å tro, føle, etc. Veronica:D
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 I følge UL termin hos meg må jeg ha hatt "vanlig" mens en gang etter jeg ble gravid. Fikk menstermin 25.11 hos lege, visste at dette ikke kunne stemme og regnet selv med at termin ville være i første halvdel av desember. Beg. å bli stor og fikk mange hint om tvillinger før UL :-) Var ikke tvillinger men terminen ble satt til 13. november.... Er fortsatt samme termin, men i såfall har jeg hatt mens en gang. Var derfor kommet ganske lagt før jeg skjønte at jeg var gravid. Lykket til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå