Bimmelim Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Ja, nå er uka vår her. Jeg fikk ut 9 egg og 7 ble befruktet, så i morgen er det innsetting. Jeg er klar for å ruge!! Hvordan går det med dere, ninu`s, mamma snart og evt andre i uke 40?
nina er gravid;) Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 hei og grattis med fin befruktning..jeg har vært på uttak i dag..gikk helt fint ..fikk ut 8 men mannen fikk tydligvis med seg mere enn meg og mente det var 12 ..så vi kan ringe etter 11 i morgen for å høre om befruktningen ..håper det går bra ..mannen har topp kvalitet,men jeg er så redd noe går galt..nesten ikke sovet i natt ..drømte at de var vekk og tomme osv ..he he..skrullete..lykke til med insettingen ..skal du sette inn 2 el 1..jeg er klar som ett egg jeg og..krysser armer og ben for oss..hvor hører du til..stor ruge klem..
mammasnart? Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Hei!! Ja tenk da er vi kommet så langt. Jeg har vært på innsetting i dag. Hadde uttak på søndag hvor de tok ut 15 egg-litt i overkant det.. en heldigvis ble 10 befrukta. I dag var det tre som var 5 delt og med god kvalitet. Så jeg fikk satt inn ett også er det to på frys. Er VELDIG fornøyd og lettet. Skal ta blodprøve 13/10. Da ønsker jeg dere masse lykke til!!! Det blir spennende dager framover for oss. Håper dere får slappet godt av. Pass på å være litt egoistiske nå;-)
nina er gravid;) Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 gratuler som ruger..veldig bra det da..så nå må du tenke på deg selv..vi må holde litt kontakt..stor lykke til med rugingen ..klem
mammasnart? Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Takk:-) Vi må holde kontakten ja!! Spennende dager foran deg du nå- lykke til.
pus69 Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg skal ha uttak i morgen og forhåpentligvis innsett på lørdag. Gruer meg litt; hatt ett forsøk før og da fikk jeg bare 3 modne egg fra 8 folikler, og bare ett ble befruktet og satt tilbake (festet seg ikke). Føler at det var små maringer, og er redd for at vi ikke engang skal komme så langt som til innsetting. Er 39 år og begynner å bli bekymret for at tiden skal renne ut for oss. Nå krysser vi fingrene for at det går rett vei denne gangen. Er kjempeklar og overmoden for å få barn, jeg også ;-) Lykke til, Bimmelim og dere andre!
Bimmelim Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2008 Takk for lykkeønskninger! Det samme til deg! Krysser det jeg har. I dag er jeg blitt ruger på et kjempeflott 4-delt egg og 5 på frys. Det er jeg storfornøyd med. Ruge ruge ruge ;o)
lagirl Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har også blitt ruger på et 4-delt egg idag og 5 på frys. Skal inn til blodprøve den 13. Jeg prøver selvfølgelig å tenke positivt, men det er en ting jeg lurer på. De som nå er på frys, er de bare brukt til søskenforsøk eller bruker de eventuelt til neste forsøk hvis ikke denne fester seg? Lykke til til alle sammen. Spennende tider!
Bimmelim Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2008 Så flott, Lagirl! Velkommen i uke 40 gjengen! Hvis dette forsøket ikke lykkes (noe det selvfølgelig gjør;o), så brukes 1 eller 2 av de du har på frys i ditt neste forsøk. Det er i alle fall slik jeg gjorde det sist. Da fikk jeg velge om jeg ville ha inn 1 eller 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå