Cala75 Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Fikk gutten min 3. august i år. I dag fikk jeg inn barnetryd på konto men kun for storesøster. Hadde forventa å få for småen også fra og med i dag. Noen som vet hvordan dette funker?
Minnie Mom Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Tar gjerne et par måneder før den kommer, men da får du etterbetalt..
brooklyn Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 fødte i juni, fikk første barnetrygd i august. fikk brev fra nav der alt dette stod.
ymeeiram Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Ting tar tid med NAV. Du vil få etterbetalt så fort de har fått papirene fra sykehuset om at du har fødd. Hvor lang tid det tar varierer vel fra hvor du bor i landet (les: behandling av foreldrepermisjons-penger). Om ikke annet kan du jo ringe NAV og høre hvordan det ligger ann.
Trulte76 Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Jeg fikk brev om jeg hadde fått invilget barnetrygd for den misnte fra og med sept mnd..så jeg trudde jeg ville få det denne mnd..men kom bare for de to eldste..Får vel dobbelt opp for han neste mned da vil jeg tru..
#Ariadne# Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 gutten min ble født 7. august. skal jeg ikke da også få barnetrygd for august?
08 + april spire Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Hei hei Man får ikke barnetrygd for den mnd babyen blir født. Det vil si at du vil få første barnetrygd fra september mnd. Det står i vedtaket du vil få tilsendt fra Nav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå