Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Noen andre som er alene med barn etter å ha gått fra BF med rusproblem? Jeg føler meg rett og slett "dum" som har latt det gå så langt som 8 år før jeg har forstått at man ikke kan redde alle... Så her sitter jeg alene... med 2 barn på snart 3 og 5 år, og en i magen... Vi skulle forsøke forholdet igjen etter 1 års brudd... etter bruddet fant jeg ut hvor godt det var å slippe å bekymre seg for en som er avhengig av rusmidler av forskjellige slag... Han lovet bedring og jeg sa klart i fra at jeg ikke kunne være sammen med en som bruker stoff. Vi hadde det godt noen måneder, jeg ble gravid, og alt skulle bli bra nå. Så går han på en kraftig smell, og jeg har nesten ikke sett ham siden.... Far har ordinært to dager samvær pr uke, samt annenhver helg på meklingskontrakten, men har ikke hatt noe samvær på en måned. Han betaler heller ikke noe barnebidrag lenger..(vi hadde privat avtale). Mulig det bare er en forbigående periode, eller så er det meg som er alt for sliten til å gå noen plass å få ordnet opp i det... Jeg vet ikke hvor jeg skal gå hen en gang...? Jeg tror ikke han engang skjønner at jeg skal gå ifra han igjen... Flere i min situasjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå