Kari-mor :) Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Hva har dere kjøpt`? Vet man får kjøpt noe til å hakke/male mandlene, har dere erfaring med denne`?vet dere hvor mye den koster?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Er det Kenwood Major du mener? det følger med såpass mye utstyr at jeg ikke har hatt noe behov for å kjøpe noe mer... Det følger med kjøttkvern og der kan du sette inn en sånn mandelkvern sak. Kjempe greit Er super fornøyd med maskina, den kan jo brukes til alt Lurer på om den koster rundt 3000kr... Den gjorde det for noen år siden, men ser de har byttet ut blenderen med glass isteden for plastik og litt slikt, så da kan det jo være at den har blitt dyrere...
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Forresten, om du skal hakke mandler, ikke male, kan du bare bruke blenderen Bråker litt, men veldig effektivt....
Kari-mor :) Skrevet 30. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2008 Takk for svar Jeg har Major, kjøpte den for noen år siden. Men må innrømme at jeg ikke har satt meg helt inn i alt utstyret som følger med.... Så da kan jeg bruke blenderen til å hakke mandler ja men får jeg malt de med den maskinen? eller må jeg kjøpe noe ekstra da? Er såå kjedelig å male mandler!!
Kari-mor :) Skrevet 30. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2008 Sorry, så nå at du skrev det med å bruke kjøttkvern og få malt mandler der, fungerer det bra eller? Når jeg har lest bruksanvisningen så står det ikke noe om å male mandler der....men det burde jeg kanskje tenkt ut selv.Så lenge det fungerer er jeg fornøyd
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Neida, du bare bruker kjøttkverna til å male Veldig enkelt! Det følger også med en sånn plast-dings til å sette på enden slik at de malte mandlene havner i bollen du setter under, ikke overalt ellers
Kari-mor :) Skrevet 30. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2008 aha, det var lurt!!! dette må jeg prøve i dag Tusen takk for svar igjen, skjønner at jeg må sette meg litt mer inn i denne maskinen
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 30. september 2008 #8 Skrevet 30. september 2008 Hehe... Den er helt genial Bare å sende pm om det er noe mer du lurer på
Kari-mor :) Skrevet 30. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. september 2008 Flott Takk skal du ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå