Gå til innhold

Men hva med sko??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt et par myke sko som min pode snart skal få prøve. Ikke fordi han går, han krabber ikke heller ennå, men så han kan stå litt og kjenne på hvordan det er å stå på bakken ute uten å bli kald på bena.

Flere som har kjøpt sko til sine småttiser på 8,9,10 mnd? Hva slags da i så fall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke vi kjøpt sko, og han er yngre enn 8 mnd, men han blir å begynne ( forhåpentligvis) i bhg når han er 9,5 mnd ( januar). Så har bare tenkt litt fremover..

Får man ikke tak i fòrede fotposer til de aller minste? Mener jeg har sett det, men vet ikke hvor eller pris.. Skal jammen forhøre meg litt rundt =)

Det funker jo i tørrt vær, men vått vær vet jeg ikke.. Får dem kanskje med regntøystoff og?

Skrevet

skjønner ikke helt hvorfor han skal ha sko nå han ikke kryper eller går.....

jeg har kjøpt sånne fotposer i reima merket til min gutt..de er vanntette og foret... mye bedre for en liten barnefot..;)

Skrevet

og uansett..så har vi varme gulv..;) så han blir ikke kald på beina uansett

Skrevet

skognymfen... takk for et sakelig og godt svar, skal jammen undersøke dette med de fotposene. Jeg har et par i skinn med teddyfor inni, de fu ngerer på tørrt vær ja, men når det plasker ned eller er skikkelig slaps, nja da tror jeg ikke de holder. Får se meg litt rundt tror jeg:-)

Til jenteogengutt. Siden du ikke skjønner hvorfor man skal ha sko når de ikke går. Jeg setter pris på svar, men spurte ikke om hva folk syntes om det gjorde jeg vel?? Så JEG skjønner ikke helt hvorfor du svarte jeg...

Skrevet

og ps. vi har også varme gulv, men dessverre har jeg ikke sett varmekabler eller parkett UTE i området her vi bor. Her kan bakken faktisk bli ganske kald om vinteren...

Skrevet

Har kjøpt fotposer fra reflex vi som han kan krabbe og reise seg opp med. De har vært veldig fine å bruke nå i høst. Har dessuten kjøpt ecco vinterstøvel og rhode tøfler til han skal begynne i barnehagen i slutten av oktober(10mnd) Kan ikke gå enda men krabber og reiser seg opp og går langsmed ting

Skrevet

pps. jeg begynte faktisk å gå når jeg selv var 9 mnd, og da måtte jeg ha sko :-)

Skrevet

Da skal jeg sjekke med reflex, aragon. Men hvordan fester man disse fotposene? sitter de godt eller må man stadig ta de på fordi de detter av?

Skrevet

Vi har kjøpt gore-tex sko til snuppa og et par vanlige type første sko. Hun er 9 mnd. Og hun går, så hun må nesten ha sko..

Skrevet

fælt så sårb ar du var her da...

helt greit at man tar på sko på babyer som går..men når han verken går llr kryper trener man ikke det..

de fotposene mini har er foret og vanntette... 199 kr.. reima..mye bedre enn sko..

Skrevet

Jeg har bestilt Stonz som det er reklame for øverst på siden her..

Skrevet

..og de er vann-og vindtette med fleece for inni og anti skli såle..

Skrevet

Det er borrelås ovenfor vrista, sitter kjempegodt. Reima har også slike fotposer, men de er jo litt dyrere. Dessuten er reflex sine litt mer slitesterke siden de er gummierte på undersiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...