Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 8 mnd har plutseleg begynt å våkne om natta! Har lenge sovet frå ca 19 til ca 5, så fått pupp og sovet 2-3 timar til. Men no er det sutring og kaving frå ca 1 til 3 (sovner til slutt etter å ha fått pupp), så ny mat i 6-tida og så morgon ca 7.30.

Problemet er at eg ikkkje er særleg interessert i å amme MEIR på natta, ho burde vel strengt tatt sovet natta igjennom.

Ho eter godt med graut på kvelden, får mm til alle måltider (får graut, frukt og middag) og magen er så vidt eg veit i orden. Glad og fornøgd på dagtid.

Ho har ikkje fått tenner endå, men kan heller ikkje sjå nokon antydning til det.

Er det nokon som har gode råd? Blir snart tullete av å vere oppe midt på natta!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min på 8 mnd styrer også litt på sene kvelden/natta. Tror han får tenner så kan være det. Har forsøkt å ro ned på rommet hans, sittet der med han osv. Men han er våken og vil nok bare ha nærhet og kos, så nå har han fått sove inne i senga vår og vi sover mye bedre alle sammen. Blir ganske fullt da, når storesøster på 4 også kommer løpet av natta:-)

Skrevet

Har nettopp lagt inn et iannet innlegg om det samme, sønnen min er 6 1/2 mnd.

Fryktelig slitsomt dette her, er vant til å sove godt om nettene vi.

Men det virker som om det kan være tenner på gang hos dere da.... Har du prøvd å smøre på Dentinox som du får kjøpt på apoteket?

;)

Skrevet

Såg innlegget ditt, Heltpåkanten, men la inn mitt eget siden situasjonen ikkje er heilt lik. Fant ut det var betre enn å "kuppe" tråden din! :-)

Skrevet

Jeg har akkurat samme problemet med snuppa mi... Hun var så flink og sov hele kvelden og natta før, men nå er hun våken 6-7-8-9 ganger om kvelden, og 3-4 ganger om natten. Jeg synes det er innmari slitsomt. Men har lest litt om separasjonsangst, kan jo være det? Jeg håper det, for da går det hvertfall over snart... Hun har vært slik i over tre uker nå :/

Hun e forresten snart 9 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...