Gå til innhold

Det ene øyeblikket så sikker, i det andre så redd...:)

Anbefalte innlegg

Har en historie med 4 MA/SA og er nå gravid i uke 6+3. I forrige uke begynte det å komme mørk utflod og jeg var så sikker på at det var begynnelsen på slutten nå....var helt knust og tenkte at det går aldri bra...Hadde time til tidlig UL på IVF-klinikken dagen etterpå og der var alt helt normalt og det tilsvarte akkurat 5+5 som jeg trodde ut fra mens....ble kjempeletta og det ble målt hcg da og i går da...Målingene viste 8000 på torsdag og over 23000 i går så her går det tydeligvis rette veien.S glad!!!..Skal til UL i dag og skal kanskje begynne med hcg-sprøyter....selv om alt ser bra ut nå har jeg fortsatt mørk utflod da...ikke kjekt med slike småblødninger når jeg er så miljøskadd!!!!Har en del symptomer men enda ikke den store kvalmen...begynner jeg med sprøyter i dag blir jeg garantert dårlig...men tar i mot flere symptomer med takk jeg...skal sikkert bite i meg det utsagnet men er som en berg og dalbane her fra å være sikker på å få møte beibin vår i mai til å innse at det ikke går...hoi det virker lenge til 12 uker nå....Lykke til alle!!!sikkert flere som er litt usikre fra tid til annen:) med de aller aller fleste av oss går det jo bra!!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...