Gå til innhold

Hei alle sammen! Noen gamle kjente her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde mitt første ICSI ved junitider og er nå klar for forsøk nr 2. Begynner på spray i morgen og rundt 16 på sprøyter. uttak uke 44. Noen som ligger likt i løypa denne gangen og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg er vel ikke noe kjent men er nesten likt i løypa som deg, jeg hadde mitt første forsøk i juli og er i gang m spray nå på 2 forsøk, uttak uke 43.... hvor holder du til da?

Skrevet

Hei ;)

Husker deg ja, men jeg droppet ut herfra kort tid etter at jeg fikk blødning sist.. men nå orker jeg være her igjen!

Jeg hører til Riksen, går nå på suprecur og skal begynne på puregon den 16. akkurat som sist, var fornøyd fordi jeg hadde lite bivirkninger. Sist fikk jeg for stor dose Puregon, (fikk 22 egg) så jeg skal ta mye mindre denne gangen. Så får vi se om eggene rekker og modnes bedre!

Vet du hvorfor det ikke fungerte for dere sist da? Og hvor holder du til? Hørt fra skytte74 forresten? Husker henne for vi lå eksakt likt i løypa sist, og hun klarte å bli gravid! Håper hun fortsatt er det..

Skrevet

hei, jeg har også holdt meg unna her siden det ikke gikk sist. Jeg tror de skulle brukt icsi i sommer fordi legen anbefalte det faktisk pgr av dårlige svømmere.., men de brukte ivf på labben der(riksen) jeg hadde veldig følelsen av at de jobbet på spreng før sommerferiene sine og jeg følte meg ikke godt behandlet. av 8 fine egg ble kun 1 befruktet, dette ene egget mitt var kun 2 delt. Hun på labben sa til meg på innsett dagen at dette var et dårlig resultat og at de burde brukt icsi( da var jeg helt oppgitt og lei, har ikke orka å klage) men nå skal vi igang igjen, sprayet i 8 dager nå,og skal ha icsi uke 43. Håper de er litt mindre stressa denne gang. hvordan har du følt deg behandlet?

Skrevet

husker 74skytte , kanskje hun er på gravide slitere eller 1 trimester??

Skrevet

Heisan!

Jeg husker deg godt - synes du har så fint nick :-)

Lykke til med runde 2!

Skrevet

Hei,

jeg husker å ha sett nicket ditt. Jeg har vært lite aktiv etter at vi ble gravide på 1. ivf og fikk en praktfull gutt for 1 år siden. Nå skal vi igang med søskenforsøk og begynner på spray 8. oktober - da er vi ganske jevne. Holder til på ullevål. Ja, da får vi følge hverandre på veien!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei! ;)

Jeg hadde også følelsen av at de hastet oss før sommeren, følte meg som en av mange på løpende bånn inn og ut der. Overlatt til meg selv om jeg gjorde alt riktig, ikke tilbud om noe særlig samtale om dette hverken underveis i forsøket, eller etterpå når vi fikk negativt svar. Klarer meg fint jeg,men tilbudet hadde vært fint om var der til de som trenger det.. Er spent på om det er annerledes der nå midt på høsten.

Da begynner det å nærme seg for deg nå, jeg har sprayet i en uke og har null symptomer!! En uke til nå så er det sprøyter... Er bare litt trøtt,men det hører jo til høsten og at jeg er veldig aktiv hver dag ;)

Lykke til videre da,vi får holde hverandre oppdatert! Er ikke like mye inne her nå som sist, akkurat som om jeg ikke tar det så nøye denne gangen og fortrenger det litt...!? Sikkert skuffelsen som sitter i og beskyttelsesinnstinktet som har slått inn. Men kvikner nok til i uke 44! ;)

Skrevet

Hei igjen! Takk for det,synes det egentlig viser mangel på fantasi.. hehe... Lykke til dere og! ;)

Skrevet

Hei! Ja da har du vært et døgn på spray da! Går bra håper jeg? Vi følger hverandre vettu!!! ;) Titter innom ett par ganger i uka.. Lykke til videre!

Skrevet

Hei

Vi ligger likt. Begynner på sprøyter 15.10 og skal ha uttak i uke 44.

Tilhører Haugesund.

Har ikke vært noe aktiv her inne. Hadde neg. forsøk i nov. 2007 + fryseforsøk i feb. 08. Valgte da å ta en lang pause.

Nå er vi med godt mot og krysser alt for å vi lykkes denne gangen.

Skrevet

Jeg blir vel også likt med deg...

Begynner på sprøyter den 13,

så uttak blir vel i uke 44..

V

Skrevet

Vi er ved klinikk Hausken.

Skjedde noe merkelig her ,ble lagret før jeg var ferdig å skrive :o).

Husker i alle fall nicket ditt :o)

Hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...