Tjorven1 Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Hei Da er jeg endelig gravid igjen, for tredje gang i år. Men denne gangen tar jeg crinone, og regner med at egget sitter som klistret. Alle gode ting er tre, og jeg har lest mange "gladhistorier" om jenter som har abortert mange ganger, og når de har fått crinone så har det godt bra. en hvordan har dere det? Hvordan er formen? og når er termin? Jeg har termin 10 juni, men må ta keisersnitt ett par uker før, da jeg ikke kan få rier. Håper dere alle er friske og raske, og at humøret er på topp!
ElleL Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Kjempegratulerer med graviditeten. Du har ihvertfall ikke problemer med å bli gravid:-) Her i gården er formen bra. Termin er fremdeles 13. mars og reken sparker og slår så jeg på en kontroll på Rikshospitalet i dag:-) Har begynt å få de vanvittige marerittene gravide får. Trodde det bare var tull, jeg, inntil jeg hadde en sinnsyk drøm i natt. Vi sees vel på torsdag.
slummymummyanthekids Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Jeg har termin 30. mai. Er dermed snart 6 uker på vei. Formen er grei, men det er klart at dette merkes. Er litt småkvlam nå og da, men verst er trøtheten- vil sove hele tiden! Trøsten er vel at det var langt verre sist. Denne gangen er det ikke noe problem med full jobb! Har fra før et storkebarn fra 2006. Så nå gleder vi oss masse til å blir fire, som vi tror vil gjøre oss fulltallige. Føles sånn nå i alle fall :-)
Lucky41 Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Hei Jeg er nå 30. uker på vei, og har termin 5. desember. Jeg har vært heldig, og hatt et enkelt svangerskap hele veien, - men nå syns jeg at jeg begynner å bli stor og tung!
Deneb Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Hei - og gratulerer med spira Tjorven1 ) Jeg har 13 dager igjen til fødselen settes i gang, så jeg begynner å bli litt utålmodig. Vi gleder oss masse til tredje barnet er ute av magen. Jeg begynner å bli stor og tung nå. Bekkenløsning, ekstrem svangerskapskvalme og vann i kroppen har gjort sitt til at jeg er veldig fødeklar )
Tjorven1 Skrevet 30. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2008 Takk ElleL - JA, vi sees torsdag, om jeg klarer å holde meg våken... Jeg er så sinnsyk trett, har sovet allerede en halvtime i godstolen på kontoret i dag, og skulle bare titte innom her før jeg tar en høneblund til.. Så bra at reken sparker og slår, du for legge ut bilder av han/hun etterpå så for vi se ;-) Takk Deneb - og "bare" 13 dager igjen! Spennende, de andre søsknene er vel rimelig spent kan jeg tenke meg. Du må holde oss oppdatert hele veien. Koselig å lese om alle dere gravide, vi er heldige!
lubbeline Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Gratulerer så mye:-) Jeg er gravid med gutt, og har termin 16 januar:-)
Månestråle75 Skrevet 30. september 2008 #8 Skrevet 30. september 2008 Hei! Jeg er i dag 15+6 uker på vei, og formen er fin :-) Eneste "plagen" jeg har er at jeg er veldig trøtt. Har ikke kjent spark ennå, men kjenner livmora godt, spesielt når jeg ligger på ryggen :-) Gleder meg veldig til den ordinære ultralyden om 3 uker. Føles veldig lenge nå, men dagene går heldigvis fort. Terminen min er en uke etter ElleL, dvs 20. mars :-) Lykke til videre!
Juli68 Skrevet 30. september 2008 #9 Skrevet 30. september 2008 Jeg er nå i uke 27 og har termin 9.januar. Bortsett fra konstant heldags kvalme fra uke 6-17 har formen vært veldig fin. Enn så lenge nyter jeg at jeg er 'lett' på tå og i god form.
ønsker1til Skrevet 30. september 2008 #10 Skrevet 30. september 2008 hei alle gravide så kjekt det er såå mange av oss!! jeg er gravid i 20 uke. termin 17 februar. vært på 4 ul tilsammen. skal på 3d om 4 uker og en ul til i november. formen er fin forutenom skikkelig forstoppelse. helt forferdelig. men det går bra. morkaken moin ligger foran så, jeg er ikke sikker på om jeg har kjent noe ennå eller om det er luft.. alt ser så bra ut på ul da, og da er jeg glad!! gleder meg til å få vite kjønnet sikkert.. først sda de sikkert gutt, men nå ser det ut som jente.. jeg er SÅ nysgjerrig..
Tjorven1 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. oktober 2008 Oj så mange gravide, så flott! Spennende, med kjønnet da - jeg kommer til å ville vite. Men ikke lett når det først ser ut som en gutt og så en jente.. Du for holde oss oppdatert. Jeg er i fin form bortsett fra at jeg er trett og litt grinete - når begynte kvalmen deres?
HH72 Skrevet 1. oktober 2008 #12 Skrevet 1. oktober 2008 Grattis Tjorven og evt andre nygravide! Jeg er i uke 26 og er i bra form bortsett fra store søvnproblemer. Har en aktiv gutt i magen. Var forøvrig kvalm fra uke 5- ca 13/14.
nelliej Skrevet 3. oktober 2008 #13 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg begynte med kvalme i 3 uke har vært nogen lunde grei i 2 uker nå. Jeg er i 16 uke. Jeg har mage har kjent liv og mannen min kjente lliv i natt mens jeg sov.. Jeg vil ikke vite kjønnet på utralyd men gjerne gjette! Hos oss blir det både konfirmasjon og barnedåp neste år.:-) Jeg har også helt ville drømmer. Jeg har opplevd uvær med drøssevis av tornadoer i natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå