Gå til innhold

Da har jeg begynt på en rensekur...


♥♥ M ♥♥

Anbefalte innlegg

Den heter Kuren. Hun som jobbet i helsekosten anbefalte denne.

Jeg har ikke prøvd slike kurer før. Så vet egentlig ikke hva jeg kan forvente. Skal i hvertfall gå på denne i ti dager. Og håper det kan være en god start på en slankekur =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

 

hva "effekt" merker du??

hihi.. kjøpte de igår jeg og så heiv innpå 4 stk til frokosten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at de er litt vanndrivende. Så må tisse oftere. Og jeg var på trening i går og svettet mer enn vanlig..

Har du merket noe? Er viktig å drikke masse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og synes jeg flyr unormalt mye på do idag! så sikkert lurt å ikke ta den siste dosen for sent på dagen.. sånn m tanke på nattesøvnen!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, eller jeg har tatt 3,5 på morgen og 3,5 litt på kvelden. Har ikke måtte opp på toalett om natten. Men har bare tatt to dager. Så mye kan jo skje hehe.. Bare håper dette har noe effekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, er litt usikker. Kanskje renere hud? Og min bror sier jeg er blitt litt tynnere. SÅ kan håpe. Noen dager igjen på kuren har jeg.

Åssen går det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har nok ikke gått ned mange kg.

Kanskje bare gått litt inn i cm. Men spiser litt sunnere nå og drikker masse vann og grønn te. Og grønn te skal jo øke forbrenningen.

Har dessverre ikke fått anledning til å trene så mye som jeg skulle ønske. Har blitt forkjølet nå. Veldig kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke merket så mye jeg heller. men er jo ikke ferdig før til helga vel...

men det med renere hud er nok sant! huden min er mye mykere!! har ikke tenkt over det før jeg leste du skrev det nå!

 

men noen kiloer tror jeg ikke jeg kan si... men som sagt det er ikke før til fredag jeg er ferdig da!! men flyr masse på do da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...