Prinsessemamma x 2 Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Hun har vært løs i magen noen dager, og dermed blitt veldig rød og sår både foran og bak. Noen tips til hva man kan gjøre for at sårheten skal bli bedre? Har latt henne lufttørke i dag, men det har jo selvsagt resultert i bæsjing uten bleie på
LilleBanan blir storebror Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Inotyol! Selges på apoteket. Her ble rompa som ny etter førstegangs bruk...
08 + april spire Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 De beste som finnes er potetemel. Koster 10 kr og det varer i evigheter. Hvorfor kjøpe dyre apotekprodukter når noe så enkelt som potetemel fungerer. Jeg lar min jente ligge naken hver dag mens jeg dusjer. Ligger da på håndduker i vippestolen. Hun stortrives. Ender alltid med at hun tisser og noen ganger litt bæsj. Men synes det er vert det, hun er så fornøyd når hun får lgge naken at.. Får heller bare vaske håndduker hver dag..
LilleBanan blir storebror Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 He he hvis 80kr er for dyrt for å få stompen fin igjen så vet ikke jeg. Tar heller med en liten kremtube i stelleveska enn ei pakke potetmel. Sikkert topp med potetmel og lufttørking til hjemmebruk, men jeg må nå påstå at en litenkremtube(som forøvrig varer leeenge) er mer praktisk. Men det er nå bare min mening da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå