Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Hei Er det noen som har simo classic der ute?Skal noen selge den? Er interissert i å kjøpe en slik vogn med krom understell i sort eller blå Så si fra om det er noen som har ei slik ei å selge meg....
nr.4 i oktober Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har ikke en slik vogn nå lenger (men hadde det til nr 1 for endel år siden.) Ville bare si ifra om at til denne bør du anskaffe en softbag til å ha oppi, for bagen er veldig stor og tung å løfte på (om det blir til at du må det i ny og ne.) Enklere å bare løfte en softbag liksom, enn å ta av og løfte hele den svære bagen. Vi bodde på denne tidne i 3. etasje i blokk uten heis, og hver gang babyen sovnet etter trilleturer etc måtte vi bære bagen opp alle trappene, tung affære.
loppe Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Har ikke en jeg heller, men lurer på å kjøpe en brukt til å ha i barnehagen som sovevogn. Noen som vet hvor lange de er ? Hvor stor ungen kan være med voksipose oppi ?
nr.4 i oktober Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Min sønn brukte den etterhvert som sovevogn hos dagmammaen sin, han begynte der da han var 9 mnd og sluttet hos henne når han var rundt 15 mnd, han passet fint oppi den hele tiden ihvertfall. Hadde voksipose oppi den om vinteren i tillegg. Så den er veldig romslig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå