Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Hei, Datteren min er snart 14mnd, Hun sover ganske dårlig både om dagen og natten. Om dagen sover hun rundt 1,5t 2ganger, men våkner hele tiden og må gi henne smokk og ligge ved siden av henne slik at hun forsettter. Samme er det om kvelden, våkner minst 3-5ganger og skal da ha smokk, drikke vann osv. Ellers står hun opp rundt 7 og legger seg rundt 9 hver kveld.. Hvordan sover barna deres ???
alvis Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Gutten min er 12 mnd. Han sover 2 x 1 -1,5 t om dagen. PÅ natten sover han veldig dårlig. Han legger seg kl 19 og sovner med en gang. Men fra 02 til 06 våkner han 100 ganger. Det er veldig slitsomt. Han står opp kl 06.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Jeg har en gutt på 14 mnd som begynte å sove hele natta i sommer, og nå sover han fra 19 på kvelden til ca 6 på morgenen.. sover 1-2 timer midt på dagen. Broren var helt alderledes.. han våknet hver natt de første to årene ++ (var stort sett bare å gi han smokken så sov han videre, men måtte inn 3-4 ganger pr natt, og av samme grunn fikk ikke lillebror smokk og har alltid sovet bedre) og sov ca 3 timer på dagtid til han var rundt 20 mnd. men nettene hans var også lengre.. fra 19-09 sånn ca.. så totalt så sov broren 17 timer i døgnet på denne tiden mens lillebror sover 12-13 timer i døgnet
Snupi27 Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 hva med å prøve å kutte ned søvnen litt på dagtid? f.eks bare en dupp midt på dagen.. emilie legger seg på kvelden 6.30 da sover hun til rundt 7.00 hun har en dupp på dagtid rndt 12 og sover da rundt 1-2 timer... emilie tulla mye når hun sovn 2 dupper om dagen hun og.. da sov hun mindre enn nå når hun bare har en dupp..
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Vi er inne i en god periode nå. Ha legges 19 på kvelden og sover til 08 på morgenen, noen ganger til 09. Sover ca 1-1,5 timer rundt 12 tiden på dagen. Jeg merket stor forskjell på natta da jeg kuttet ned til en lur på dagen.. så kanskje det er et tips? =)
Mammapudding Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Leah er snart 14 mnd..Hun sover 1 lur på 2-3 timer rundt 11-12, så legger hun seg 19..Hun sover stort sett greit, uten å våkne i løpet av natta (sover i vår seng da)..men i de periodene hvor det dukker opp en tann så er hun våken flere ganger i løpet av natta og gråter..er inne i en tannperiode nå, 1 tann har akkurat dukket opp og det ser ut som at det kommer en til i løpet av de neste dagene, så nå er nettene tunge!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Det er vanskelig for henne å sove 1gang. Eks. idag sto hun opp rundt 7, og sovnet igjen kl 9 sov fram til ca 11. La seg igjen rundt 1 og sove i ca 1time.. Og i kveld rundt 5-6 så er hun helt sliten og vil bare sove. Kan skjønne at det kan være tenner. fikk de siste i juni/juli men da var det 4stk som kom. fremdeles igjen nye
MathildeC Skrevet 30. september 2008 #8 Skrevet 30. september 2008 Jenta vår er 14 mnd og sover fra 19.30 til ca 6-7. Hun våkner en gang eller to om natta, har noen dårlige perioder og noen bedre. Nå er hun syk og ender opp med å sove i vår seng de fleste nettene.. Hun har alltid sovet lite på dagtid, nå er det enten 2x 40 min til en time, eller i barnehagen er det ofte bare 1 x 40 min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå