Gå til innhold

Noen som vet? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er det 3 uker siden slimproppen gikk og jeg hadde en liten tegningsblødning, men jeg var verken moden eller hadde noen åpning da..

Mandag forrige uke, så var jeg middels moden og hadde 1 cm åpning, og for noen dager siden hadde jeg en ny liten tegningsblødning..

Hvor lenge kan man gå sånn før fødselen skjer?

Jeg har 10 dager igjen til UL termin og mens termin er i morgen, og jeg venter barn nr 3..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ganske likt ut som meg du, ikke det at man skal sammenligne :P hadde også 1cm åpning forrige uke, var til JM igår som tøyde litt og fikk inn nesten 3 fingre, blødde igår og det kommer litt slim innimellom idag.

venter nr 2 jeg og er kjempe spent på lik linje med deg på HVOR LENGE KAN MAN GÅ SLIK?? har termin idag :)

det eneste jeg vet, som JM sa til meg forrige uke(man er jo litt utålmodig da...vil at ungen skal komme nååå...)var at man som flergangs kanskje ikke kjente den første fasen så godt som med førstemann. og at fra 1cm åpning til aktiv fødsel kunne gå ganske fort!

hvordan var det de siste to gangene for deg da cyberkit*fødeklar* ?

Skrevet

Ååååå, skulle ønske jeg oxo kunne til jordmor å bli tøyd litt, men hun er dessverre bare på kontoret én dag i uken.. :(

Da jeg ventet nr 1, så skjønte jeg ikke at fødselen var i gang, for det var jo ikke så vondt som alle sa det skulle være, så jeg trodde bare jeg hadde masse kynnere..heehe!

Var gubben som fant ut at nok var nok og dro meg med på sykehuset, og da kom jeg inn med 4 cm åpning, og to timer etterpå så var hun ute :)

Dette var 7 dager over termin.

Med nr to, så ble det akutt keisersnitt i uke 34, pga morkakesvikt..

Så denne gang vet jeg ikke helt hva jeg skal vente meg,

Håper egentlig på like rask fødsel denne gang, men helst litt FØR termin da..hehehe!

Så jeg føler jeg blir helt tullerusk her jeg sitter og kjenner og leter etter hvert minste tegn :)

Skrevet

dro på føden jeg da, har ikke hatt kommune JM de siste mnd og har hatt kontrollene mine der:) fordel i forhold til å bli sjekket modning på, for det gjør de uten problem:)

skjønner hva du mener med å bli helt tullerusk, under hver kynner jeg har hatt de siste to ukene har jeg lurt på om kanskje den her var litt vondere enn forrige? neida...null tegn her :(

håper vi kommer oss på føden snart da du,

skal bli godt å få tilbake kroppen sin til nogenlunde normal stand;)

riktig lykke til da, håper du frå en reprise på fødsel nr 1, FØR termin:)

Skrevet

Har hatt en del kontroller på sykehuset jeg også, men de har ikke villet sjekke verken modenhet eller åpning, for dem sier at de IKKE gjør sånt så lenge jeg ikke er på overtid eller har blødninger... :(

Åååå,som jeg gleder meg til å kunne sove på magen igjen!! :)

Skrevet

Noen flere med erfaringer rundt dette eller..? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...