Gå til innhold

Frøya :O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper av hele mitt hjerte at testen din

gir deg grunn til gledeshyl av dimensjoner i dag.

Håper for deg snuppa,you go girl !!!

Klemmer :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk, snuppa:)

Testen lyste Ikke Gravid, så da er jeg nok ikke det dessverre... Bedre lykke neste gang...

Nå er det deg jeg håper på:)) Ikke lenge igjen til du er i gang:))

Klem

Skrevet

Kjære, kjære Frøya

Det var din tur nå! Dette skjønner jeg ikke, ble kjempetrist nå..... Håper du kommer deg gjennom skuffelsen (det gjør du, det vet jeg). Jeg tenker masse på deg!

Klem

Skrevet

så trist, Frøya, dette var ikke hyggelig lesning. Ta vare på deg selv i denne tiden, så håper jeg at du er snart klar til å brette opp armene til et nytt forsøk.

Trøsteklem

Skrevet

Så fryktelig trist Frøya.

Vet du ikke har det godt nå.

Klem til deg.

Skrevet

Sender en stoor trøste klem..det var leit frøya..

Skrevet

Så trist Frøya, vanskelig å finne oppmuntrende ord i et så sårt øyeblikk.

Føler med deg!

mvh

Skrevet

Tusen takk for omtanken, jenter. Det varmer virkelig:)) Dagen i dag har vært tung, men nå går det litt bedre:)

Regner med at blodprøven i morgen bekrefter at forsøket virkelig er over selv om jeg plutselig har fått et lite håp om at et mirakel KAN skje:)

Er uansett forberedt på det verste, og da blir det bare og brette opp armene og gå på med friskt mot igjen. Håper på ED nr. 5 før jul!

Klem til dere alle:)

Skrevet

Hvilken rugedag er du på? Jeg tester supersvakt på da 12,15 dager etter befuktning, måtte virkelig legge godviljen til for å skimte streken. Hadde nok garantert blitt negativ en dag før. På rd 14 hadde jeg bare 37 i hcg, men det ble baby på meg:-) Kan det være fortidlig enda? Noen produserer hcg sent.

Skrevet

Jeg er på rugedag 12 i dag, 14 dager etter befruktning, 15 dager etter uttak.

Kan kanskje bli baby på meg allikevel?? Jeg har liksom fått tilbake et snev av håp:) Vært så kvalm og uggen i ettermiddag/kveld, og var det samme i går. Har også fått litt "merkelige" smerter helt nederst i magen.

Huff, skal ikke skru opp mine egne forventinger:)) Jeg er jo forberedt på at dette forsøket er over, men mirakler KAN enda skje:)

Skrevet

Jeg håper på et mirakel :o)

Skrevet

Jeg krysser alt jeg har for deg vennen :o))

Skrevet

Tusen takk:)) Så søte dere er:)) Dommen faller kl 14....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...