1+2=3barn Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 nå klarer jeg snart ikke mer.. jentene min sovner ikke før ca 10 om kvelden og starter dagen kl 05.00.. innimellom der er de våken ca 3-5 ganger hver.. har tvillinger... 4 natten det er slik nå.. har jo verken no eliv,tid eller overskudd til en dritt... trøtt som bare det og fungerer svært dårlig... kan hente meg inn igjen noen timer på dagtid.. men det fører jo med at jeg aldri får treffe folk eller ha tid til verken min sønn på 3 eller huset eller mann.... kroppen er utslitt...jentene er 5 mnd... råd???? hjelp før mor klikker...
2 hjertegull :) Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Avlastning!! er nøkkelordet her... Enten bør du søke deg til familien din hvis du har mulighet, eller så kan du prate med lege / helsesøster om råd.. Din mann kan faktisk å ta over en del av din permisjon om du blir sykemeldt.. Og ettersom det ikke er gunstig for barna dine at du "klikker", så synes jeg du skal vurdere det sterkt! Lykke til videre.. Klem fra en også sliten mor (men langt fra så ille som hos deg)....
vårspirene Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Skjønner hvordan du har det... Jeg har tvillinger på snart 6 mnd, og har hatt det sånn som du i noen uker. Nå har jo ikke jeg en på 3 år sånn som du, men vet hvordan det er å ikke få sove om nettene flere netter på rad. Her endte det med at jeg nesten klikka en natt Mannen min var hjemme to dager fra jobb (brukte egenmelding), og jeg la meg på gjesterommet med ørepropper og sov som bare det! Det hjalp meg masse! Nå er nettene bedre også Funnet ut at de ble urolige av hvete og risgrøten. Gått over til maisgrøt.. Håper det blir bedre hos deg snart også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå