Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det????? testet enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei snuppa:))

Ikke testet siden søndag, nei:) Vil ikke, vil ikke, vil ikke!!

Har vært og kjøpt digital i dag som skal brukes i morgen eller onsdag. Torsdag er rugedag 14, så da er det uansett over. Da kan jeg ikke håpe lengre....

Selv om håpet begynner og bli litt frynsete, så er det der:))

Takk for at du tenker på meg:)) Du er bare goooooood:))

Skrevet

Har tenkt på deg og turbo mellom slaga mine her i dag;))) Men så spennende..... du bare må ha klart det nå... Du mååååååå..... jeg har egne egg... så jeg skal ikke klage... Skal du til finland om dette går vest?? Men jeg tror det går din vei jeg..;)))))) krysser virkelig alt!!!

Skrevet

Tanta kom for fullt hos deg i dag, eller??

Klart du har lov til og klage!! Egne egg eller ikke!! Barneønsket er like stort uansett om man lager barnet hjemme eller borte:)

Vi drar til Finland ja om dette går åt skogen. Håper på forsøk før jul.

MEN er vi veldig veldig veldig heldige så lykkes vi NÅ!!!

Takk for at du krysser:)) Jeg trenger all hjelp jeg kan få:)))

Skrevet

Tanta kom som faen.... og ikke minst smertene... men nekter å dope meg ned på annet enn paracet nå. Vil ikke røre ibux nå...

Jeg ser på mirkakler rundt oss her, å har håp hele veien;)) Så jeg vet at min sjangse vil komme;) Jeg skal klare å bli gravid neste EL;)) For da er sambo hjemme hvertfall;)) hihi... han var borte noen dager denne pp så jeg var ganske i tvil om vi klarte det...

Jeg håper av hele mitt hjerte at du slipper flere forsøk nå... Og at dette er din tur;)) Jeg er langt fra kristen, men har tro på det uforklarlige... og snakker til mine besteforeldre på graven dems, istedenfor å be til han såkalte gud... Så jeg skal snakke litt ekstra nå for oss til dem;))

HØres helt tullete ut, men det er så forferdelig godt å tømme seg litt på den måten. ... Og jeg dobbeltsjekker at ingen rundt kan høre;))) hihi

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende ord:))

Testen lyste Ikke Gravid i dag dessverre, så da er nok dette forsøket også over:(( *snufs* Skal bare ta en blodprøve i morgen for og bekrefte det hele, og så blir det og mase på klinikken i Finland om når vi kan komme i gang der...

Neste gang er siste forsøk, så da MÅ det gå bra...

Du skal lykkes på neste EL!!! Håper for deg!!

Skrevet

Kjære Frøya,

dette var ikke kjekt å lese. Hadde troen på deg denne gang, virkelig.

Hvordan har du det?

Stor klem

Skrevet

Hei Mille:))

Nå går det bra, men tidligere i dag føltes det som om jeg fikk hele verden i hodet....

Skal ta blodprøve i morgen tidlig. Regner med den er negativ selv om jeg har vært veldig kvalm og uggen i kroppen de to siste dagene. Er hvertfall forberedt på og få blodprøvesvaret HCG er under 1 slengt rett i trynet.

Har akkurat hatt en samtale med min kjære. Jeg er veldig redd for at han skal trekke seg fra hele babyprosjektet, men frykten min var grunnløs:)) Han er med på en runde eller to til, han. Går ikke det blir det adopsjon, og da skal vi gifte oss:)) Har vært forlovet ett år snart, så noen synes vel det begynner og bli på tide:))

Tusen takk for at du tenker på meg:)

Det gjorde meg veldig vondt og se at heller ikke du lyktes denne gangen:(( Hvor går ferden videre for deg??

Stor klem

Skrevet

Hei Frøya,

Hvordan gikk det med blodprøven i dag?

Uansett bra at mannen din er med videre hvis dette ikke går:)

Jeg fikk beskjed i går at vi får ett forsøk til på haukeland. Ble glad for det:) Vet ikke når, men vet mer senere i uken.

Tenker på deg:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...