Gå til innhold

Fler som har mistet symptomene??

Anbefalte innlegg

Jeg var drit kvalm hele forrige uke og hadde kjempe ømme bryster. Nå er det helt forsvunnet!! Pokker, å nervøs jeg blir altså. Ikke mer enn en uke siden jeg var på UL og så hjertet slå, men hører jo om folk som har MA etter de har sett hjertet. og at de mister symptomer som følge.

Hadde selv en MA for ca 3-4 mnd siden, så er skikkelig engstelig. Sist gang så vi aldri noe hjerteaksjon da. så trøster meg litt med at det er litt større sjanse for at det går bra denne gangen.

Uff, fler nervøse eller noen som kan berolige meg litt, vær så snill ;-)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138799941-fler-som-har-mistet-symptomene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, JA. Har ikke vært kvalm på to dager og brystene virker helt uforstyrret (etter fleeeere uker som jeg ikke har kunnet røre de litt en gang). Så har jeg jo blødd bittelitt og hatt litt ubehag i skjeden... Men legen sier jeg skal komme på timen i morgen.

Jeg ringte legen i dag og fikk snakke med ei som ikke hadde peiling, i alle fall... Jeg spurte om det var mulig at jeg hadde en MA, at jeg ikke var gravid lenger.. og da sa hun "ja, har du tatt en graviditetstest?".. Hvor mye hjelper det da, om jeg var gravid på lørdag og ikke i dag? Jeg må nesten le av det... Men håper legen sender meg til UL så jeg får vite om det er noe der.

Har det akkurat slik du beskriver. Har så langt i graviditeten hatt ømme pupper og hyppig vannlating. Helt ekstremt. Og så plutselig over natta så forsvant dette...mandagsmorgen vakna jeg uten noen tegn til symptomer. Er 8+0. Hadde tilfeldigvis UL i kveld, og var veldig urolig da jeg ikke følte meg gravid lenger. Men så feil går det an å ta. Ultralyden viste et bankende hjerte og alt var perfekt. 1.5 cm langt nurk.

Så du trenger ikke uro deg angående symptomer som forsvinner. Alt står nok bra til. Det er veldig vanlig at symptomer kommer og går.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...