Gå til innhold

Murrer mye på høyre side om dagen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syntes det murrer i hele magen jeg. Kan ikke huske jeg har hatt så pass vondt med de to andre, akkurat som gangsperr i hele magen. Kjenner det skal bli godt å komme til kontroll om 2 uker å sjekke at alt er i orden.

Kjedelig å være engstelig, men det følger vel med.

Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Jeg hadde det som deg da jeg var omtrent like langt som du er nå. Masse stikninger og ømhet på høyre side. Ble veldig engstelig for at det skulle være en XU. Bestilte derfor en privat ultralyd. Var der uke 7+1 og alt så bra ut, spira lå der den skulle ligge og jeg fikk se et hjerte som slo :-) Da hadde også smertene begynt å komme mer på venstre side, så jeg var heller ikke så engstelig lenger.

Så er nok helt vanlig at smertene bytter litt side :-) Nå er jeg uke 8+3 og har stikninger og murringer både her og der, men selvfølgelig lettere og å slappe av når jeg vet at alt er fint.

Lykke til med graviditeten din! Alt er nok som det skal, men skjønner godt at du bekymrer deg. Det gjorde jeg også ;-)

har også mye murringer på venstre side, det er nesten bare på kvelden.. det kan være litt ubehagelig enkelte ganger, men det gir seg,

er i dag 8+5, venter spent på å komme i uke 12.. var på ultralyd på søndagen, siden jeg fikk små blødninger, men alt va i orden me den lille, å det var så godt å se lille hjerte slå.. ble så røøøørt...

er det noen andre som har termin rundt 10 mai??

Lykke til Videre:D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...