Gå til innhold

Ååå...nesten så jeg kjenner hat!!!"#¤%&/(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg HATER virkelig snorking.Hater det så at nå begynnte jeg å grine!!!!!!!! Jeg er utslitt...har fått meg en smell i dritt ryggen min IGJEN.

Er sliten av å ha det så vondt...Mannen min (som jeg faktisk elsker) la seg halv ti...fem min senere hører jeg helt opp i stua at han snorker.Kan bare glemme å legge meg siden av han i natt.Jeg trenger å slappe av....Men blir vel sittende her i natt.Nytter ikke å vekke han...han bare snur seg videre å SNORKER!!!!!!!!!!!!!!!!

*frustrert*

Fortsetter under...

Skrevet

du får kjøpe Silence eller hva det heter. snorkespray

Skrevet

HAr dere prøvd slike snorkeplaster og snorke sprayer??

Hater selv snorking:S Ødelegger så nattesøvnen.

Og ønsker deg god bedring i ryggen!

Skrevet

Uff send han i søvne til snorkeoperasjon:-)) Klikker selv når det gjelder snorking...blir det for mange netter på rappen så sender jeg glatt mannen ned i underetasjen...

Skrevet

Min kjære "tvangs-sprayes" (jeg kjøpte og han går med på å prøve) med "sov godt" nesespray. Blir 3. kvelden nå og er spent på hvordan det går. Snorkingen har blitt svakere, men ikke borte (enda). På apoteket sa de at det kunne ta inntil to uker før den var helt borte. De sa også at de tilbakemeldingene de hadde fått gikk på at mange hadde hatt stor bedring.

Dersom dette ikke funker blir min sendt til legen med beskjed om operasjon. Har aldri hatt behov for å sove på et annet rom, men merker jeg er ekstra sliten de nettene det er verst. (siden han er allergiker er han enkelte ganger unnskyldt siden han gjerne er potte tett...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...