Gå til innhold

Hva liker dere best? Jentenavn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis vi får gutt blir navnet Sondre, Jeg liker Anabelle veldig godt, men har lyst å høre hva dere her inne tenker om disse jentenavnene:

Anabelle (elskelig)

Adele (adelig, lysende)

Angelica (engel, budbringer)

Bellè (vakker)

Isabelle/Isabella (guds løfter)

Marielle (sterk, vakker)

Ett av disse navnene blir det hvertfall:) Synes de alle har fin betydning også, men det er jo ikke akkurat avgjørende hehe:)

Setter pris på meninger her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sondre var jo utrolig traust i forhold til jentenavnene dine - så ulik stil... Uansett, liker Annabelle og Adele godt :-)

Skrevet

Alle de navnene du nevnte er "a little too much" for min del... Og steget fra Sondre (ett traust norsk navn, tror jeg) til alle de du nevner er jo stor da... Men Sondre er fint da!! :D

Skrevet

Ja det er min kjære som ikke rikker seg på navnet Sondre hehe, så jeg lar han få bestemme det. Men enig i at det ikke er helt i samme gate som jentenavnene nei (håper vi ikke får tvillinger :P )

Skrevet

Jeg synes Anabelle er altfor sukkersøtt, dessuten liker jeg ikke kombinasjonen Anna + Belle, blir helt "stilkrasj" - selv om det for all del er et navn, da.

Liker Isabel veldig godt, skrevet sånn. Det enkle ER det beste. Marielle minner bare om makrell, synes det er veldig lite pent. Angelica blir for Maud Angelica.

Adele er absolutt best på listen din, er høyt på vår liste også. Utrolig vakkert! :-)

Skrevet

Synes Sondre er stødig og flott :-) Liker egentlig bare det og Adele av dine, men de er til gjengjeld veldig fine navn :-)

Synes Bellé fungerer svært dårlig i Norge..

Skrevet

Adele passer godt med etternavnet vårt også:)

Blir nok lettere når vi ser h*n. Gleder meg!

Takk for tilbakemeldinger:)

Skrevet

Sondre er fint. Jentenavna er nok ikke helt min smak, men synes kanskje Angelica var det beste alternativet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...