Gå til innhold

Groruddalen (Oslo) - Lyst til å treffes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kommer, men vi kan også uken etter om det blir bestemt å flytte treffet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

manglersøvn: Vi kan jo treffes da... Og så kan vi jo avtale ett nytt treff uka etter allerede! :o)

Kult nick, forresten... :o)

Skrevet

Den er god=)

He, he takk. Nicket er bare litt for sant til tider...

Skrevet

Manglersøvn:

Huff ja, kjenner til det!

Men nå har vi akkurat tatt natt-avvenning her, så det har blitt litt bedre. Men i perioder har det blitt lite søvn, ja!

Har du en eller flere? Er du fra Oslo eller innflytter?

Skrevet

Dette er førstemann. Vi er innflyttere både mannen min og jeg. Skal forresten gå lengre hjemme jeg også...

Håper søvnen bedrer seg. Tror kroppen min sliter litt med å skjønne at den faktisk kan sove litt mer også. Ligger av og til lys våken på natta mens mini sover så søtt =/

Gleder meg til å bli med på litt treff! Mini er veldig nysgjerrig så tror han også vil kose seg=)

Skrevet

Vi er også innflyttere, men har bodd i byen en god stund nå da. Men ikke så mange venner som er hjemme med barn, dessverre.

Det ordner seg med søvnen etter hvert. Jeg har jo en gutt til (to år), husker hvordan jeg ventet på at nettene skulle bli bedre. Plutselig ble de det... Men da fikk vi jo en til som stjal nattesøvnen da! :oD

Jeg brukte å gå på DIB-treff med eldste, det var i hvert fall veldig trivelig. Så vi får det sikkert trivelig nå også! :o)

Skrevet

Dytter litt i kveld og... :o)

Skrevet

Vi er med onsdag 22:o)

synd det ikke klaffet nå, men men slik er det bare.

Skrevet

Det er jo sånn, spesielt når man har to barn så er det endel som skal klaffe... :o)

Sees den 22 da! :o)

Skrevet

Hei:) Har en datter som akkurat har blitt 10mnd. Jeg skal være hjemme med henne til august 09. Vi har vært veldig sosiale frem til nå, men nå begynner de fleste å gå tilbake til jobb, så vi er klare for å treffe nye mammaer og babyer:) Blir det treff på lekeland onsd. 15.okt? Isåfall så er vi med!

Skrevet

Hei Kava!

Kjempekoselig om dere også blir med! :o)

Vi sees på onsdag! :o)

Skrevet

Hei jenter. Må desverre melde avbud i morgen. Har en liten syk tass igjen=(

Satser på at formen er tilbake neste onsdag.

Skrevet

Huff da, stakkars liten! God bedring til lille tassen... :o)

Blir det noen som kommer i morgen? :o)

Skrevet

Vi er to stk som tenkte å komme! Vi bor begge på oslo vest, kanskje vi kunne finne på noe rundt sentrum et sted isteden, så kan vi komme til lekeland neste uke når det er litt flere som kan? Blir det bare oss tre i morgen da?

Skrevet

Jeg kan godt komme til sentrum... Men fint om det er en plass som barna kan få være litt på gulvet... Hva med det lekelandet på Majorstua? Eller har du/dere evt. et annet forslag? :o)

Skrevet

Tror det er ganske dyrt der - 50 eller 70 kr pr voksen. Hva med å dra til en lekeplass? Den ved frognerparken fex? Det er meldt fint vær først på dagen i mrg. Da kan de leke i sandkassen!

Skrevet

Det kan vi godt. Klokka 12 fortsatt, eller? :o)

Hvordan finner jeg dere i så fall, det er vel fare for at det er mange barnevogner der... :oD

Skrevet

Vi møtes utenfor hovedinngangen kl 12.00:) En svart og en brun vogn!

Skrevet

Okay!

Jeg er 1.72 høy, brunt hår til rett under ørene, slank. Har en mørk grå Brio vogn... :o)

Sees i morgen!

Nå er det natta her, lille sov så dårlig i natt, håper på mer søvn i natt! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...