Gå til innhold

Groruddalen (Oslo) - Lyst til å treffes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei jente på 9 måneder. Merker at dagene hjemme sammen med mamma kan bli litt kjedelige. Jeg skal gå hjemme i enda ett år... Benytter meg litt av åpen barnehagen, bestemødre, andre venninner som er hjemme... Men hadde vært koselig å treffe flere som går hjemme... :o)

Vi bor på Vestli...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor på Lindeberg å har en sønn på 9 mnd og en på 6 år. Har vært med på de treffene inne i oslo, men nå er det bare blitt mindre og mindre av de. Noen har å gått tilbake til jobb. Blir vell å gå hjemme ett år til.

Alltid hyggelig å møte nye så jeg er med:o)

Skrevet

Hei! Jeg har en gutt på litt over 7 mnd, og vi bor på Romsås. Vi finner gjerne på noe! :)

Skrevet

Hei!:) Gutt på 5 måneder her. Vi bor i Nittedal, men er jo ikke mange minuttene fra Grorud, Ammerud, Romsås osv... :)

Skrevet

Hei jenter!

Unnskyld at jeg svarer så sent, jeg har vært borte...

Kjempekoselig at noen av dere har lyst til å treffes da! :o)

Skal vi forsøke å få til ett felles treff?

Lyst til å prøve å treffes i uke 42?

(PS. Skjønner ikke hvorfor du ikke får sendt PM, har ikke full postkasse...)

Skrevet

Jeg kan svare her og jeg, hehe.........

Jeg bor på kalbakken og har en liten gutt på snart 3 mnd... Litt etter da men.... Dere har jo større bebyer....;)

Skrevet

Gjør jo ingenting om gutten din er litt mindre, da har han noen å strekke seg etter... ;o)

Jeg har forresten to barn, en gutt på to også... Men han er i barnehagen noen timer hver dag, så det er minste som kjeder seg litt hjemme med mamma! :oD

Jeg tenkte kanskje at vi kunne ha møttes på Junior lekeland? Der er det et baby-område, så kan de barna få røre seg litt også. Min datter synes i hvert fall det kan bli litt kjedelig å sitte på fanget på kafe alt for lenge av gangen... :o)

http://www.juniorlekeland.no/

Skrevet

Det høres jo veldig greit ut da... Jeg er jo ikke flink til å finne på ting, så jeg trenger seriøst et piff....

Men min gutt er ikke såå intrisert i leker ennå da, det kommer seg men hehe.....

Ja det blir vel litt kjedelig for hun lille jenta di å være alene hele tiden.... De er jo i rette alder til å kreve sitt da... Det erde jo hele tiden, men!!!

Skrevet

Er rart det med de små, i starten ser man ikke så mye utvikling, men så plutselig skjer alt, de følger med, undersøker, ruller, krabber, reiser seg... :o) Du går en artig tid i møte! :o)

Skrevet

Får heller ikke sendt deg pm.

Uke 42 passer fint, og lekeland er perfekt:o)

Passer det for dere å ta det onsdag 15?

Skrevet

Hei.

Kan vi også bli med? Gutt på 5 1/2 mnd. Bor på Ammerud.

Junior Lekeland hørtes kjekt ut.

Skrevet

Skal vi si onsdag 15/10 klokka 12 på Junior Lekeland?

(De åpner ikke tidligere...)

Kjempekoselig om flere har lyst til å bli med!

(Jeg vet at lekeland ofte er for de litt større, men det er et sånt fint småbarnsområde oppe, da kan de små sitte litt på gulvet og krabbe omkring.)

Skrevet

Jeg kan godt presentere meg selv litt mer først, før vi møtes...

Jeg er sykepleier til vanlig, men har fått to tette så er en stund siden jeg har jobbet. Er fra Fredrikstad egentlig, men har bodd i hovedstaden en stund nå. Da vi skulle ha eldste hadde vi behov for større plass, så vi flyttet til Vestli for 2,5 år siden. Gutten min er født i juli-06 og jenta mi januar-08...

Har vært en aktiv dibber, men har meldt meg litt ut. Vi som har juli-06 barn har opprettet eget forum, så der tilbringer jeg endel tid... :o)

Skrevet

Jeg kan vell å presentere meg.

Er 30 år, opprinnelig fra Hammerfest, men bodd her nede i 5 år. Kjøpte leilighet på Lindeberg for to år siden.

Barne- og ungdomsarbeider.

En aktiv gutt på 6 år og en liten gutt på 9 mnd.

Gleder oss til å møte dere:o)

Skrevet

Hei!Jeg er ei jente på 23,har en gutt på snart 7 mnd.Vil gjerne komme vi også.Men kanskje er det noen som har lyst å treffes før 15?

Skrevet

Jeg kan forsåvidt på mandag... :o)

Vet ikke helt hvor tålmodig Helene er på å sitte på kafè, men kan jo prøve... :o)

Hva med klokka 12 på mandag?

Skrevet

Ja, tror det var det hun foreslo...

Har du lyst? :o)

Skrevet

ja, vi har ingen planer så hadde jo vært hyggelig.

Skrevet

Det er jo flere kafeer og konditorier der... Vet ikke hvor vi skal treffes, jeg?!

Synes kanskje det er greit i 2.etasje, den ved H&M/Dinsko, den er såpass stor at det er litt roligere der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...