Gå til innhold

nettopp snakket med BF :/

alene mamma88

Anbefalte innlegg

Skrevet

ååå.. hvorfor har det seg sånn jeg jeg blir mer og mer forvirret hver gang jeg snakker med BF..? i dag var det UTROLIG nok ingen krangling når vi snakket sammen.. då har jeg ikke snakket med han på 2 uker, etter at vi konstant kranglet hver gang vi snakket sammen. bare kuttet kontakten helt med han. men så tok han plutselig kontakt i dag. begynte å spørre om hvordan det går og om hvordan det går med lille jenten inni magen osv.. jeg skjønner ingenting.. sist vi snakket sammen sa han at han ikke kunne treffe meg og snakke om barnet vi venter sammen eller ha noe særlig kontakt i det hele tatt.. for han holdt på å få seg ny dame og dermed "passet det seg ikke å ha kontakt med xen". også spør han i dag om vi skal finne på noe sammen en dag.. og så vidt jeg vet så har de no enno ikke blitt ordentlig sammen. eller jeg spurte han no heller ikke.. hadde han sagt at de hadde blitt sammen no så hadde jeg nok tent på alle plugger igjen og kranglingen hadde begynt. og det var så deilig å for en gangs skyld ha en samtale uten masse skriking og krangling.

men så sitter jeg her då.. bare forvirret.. hva er det han vil liksom? i det ene øyeblikket kan vi ikke ha kontakt og i det neste vil han treffe meg? fikk ikke spurt han om hva det var han mente med alt dette før han sa han ikke kunne snakke mer og la på røret.. så då sitter jeg her då, med 1000 sprsmål og ingen svar... ååå.. kunne han ikke bare latt meg være ifred, istedefor å leke med meg på denne måten? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er som å høre meg selv for bare et par uker siden..

Kjenner virkelig igjen frustrasjonen over at man ikke vet hva han vil..

Det eneste jeg vil si til deg, er at du må virkelig passe på deg selv! Min BF var klar for å kjøre dobbelt, og ha både meg og dama.. Vil ikke at du skal havne i samme situasjon.

Samtidig så er det en vanskelig situasjon, for din BF er jo ikke min.. Kanskje han har innsett at han ikke vil miste kontakten med barnet, og derfor vil finne på noe med deg.. Kanskje han og hun han har noe på gang med har snakket om situasjonen, og de har blitt enige om at han bør ha kontakt med deg, for å få et godt forhold til sin datter..

Eller så kan det kan jo hende at han har innsett at det er dumt å starte et nytt forhold nå..

Prøv å ikke få for høye forhåpninger! Jeg vil bare at du ikke skal bli såret som meg..

Skrevet

nei forhåpninger har jeg fått før..og de har blitt knust hver gang.. så jeg tørr ikke håpe på noe lenger.. jeg prøver å bare være likegyldig ovenfor han. heller la meg bli positivt overrasket, enn å bli såret og lei meg ennå en gang. jeg har vært så langt nede pga han.. bare lagt på sengen og grene og ikke sett lyset i enden av tunellen. også nå som jeg endelig var begynte å krabbe meg oppover igjen så er det akkurat som at han kan sanse det og dermed MÅ gjøre meg usikker igjen. men jeg har sagt det til han tidligere.. at med mindre han forandrer prioriteringene sine og kan ta seg tid til meg og ungen vår så kan han bare glemme å ta kontakt med meg. jeg håper virkelig det er det at han har funnet ut at det ikke er lurt å starte et nytt forhold nå. det hadde gjort ting sååå mye enklere. då kunne jeg kanskje fortsatt hatt en sjanse til å få han tilbake... :)

men du har nok rett, det er lurt å ikke få for store forhåpninger!

Skrevet

Spørsmålet du reiser i din tekst har jeg strebet veldig med selv. Har et godt forhold til BF. Han avviser meg fullstendig i det ene øyeblikket, legger planer for sin fremtid uten meg. I neste øyeblikk har han tanker om hva VI skal gjøre år fra nå. Sist vi var sammen spurte jeg... neste år (på grunn av jobb passer det best om ca et år).. skal vi kjøpe hus sammen? Da svarte han ikke. Men han lo. Ikke leilighet da, sa han... nei hus sa jeg. Også svarte han uten å svare. Lov meg å tenke på det, sa jeg. Det skal jeg, sa han.

Jeg skulle så ønske at han lot meg gå fullstendig om det ikke er en fremtid for oss. Jeg trenger å bli helt ferdig med han for å gå vidre og bygge meg et liv igjen. Men så lenge han holder meg på is er det fryktelig vanskelig. Det er jo han jeg helst vil ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...