Blåmandag¤ Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Altså ikke ta MMR-vaksinen, men bare vaksinere mot meslinger. Evt. også kusma og røde hunder, men da i separate vaksiner. Kan dette gjøres på helsestasjonen, eller hos fastlegen? Noen som vet hvordan man går frem da?
Kjukka Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Du sier bare på helsestasjonen, at du ikke vil at barnet skal ha MMR-vaksinen. Vaksinasjoner av barn er helt frivillig, er ingen som kan tvinge deg å ta de!
Blåmandag¤ Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 Jeg er klar over det, men det er ikke det jeg spør om. Jeg vil at 7-åringen skal vaksineres mot KUN meslinger. Hun har ikke fått MMR-vaksinen tidligere. Lillesøster skal heller ikke ha den.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Du får høre på helsestasjonen, men jeg vet at det kan være veldig vanskelig å få til. Og det er ikke helsestasjonens feil, men produsentene som ikke lager seperate vaksiner. Og det kan være ganske vanskelig å få dem til å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 du kan bestille det selv tror jeg, om de er trasne på hs, men da må bet selv, men separat meslinge finnes fortsatt er jeg temmelig sikker på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå