Gå til innhold

Matnekt og oppkast som har vart en stund...erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har gutten min på 15 mnd nektet å spise nesten all mat i snart to uker, og hvis han først spiser litt så brekker han seg (gjerne etter litt hosting) og spyr opp alt. Og for å være mer detaljert, så er bæsjen blitt helt lys og lukter svovel.

Kan tilføye at han begynte i barnehage for 4 uker siden.

Han har gått litt ned i vekt også. Er så bekymret for han. Noen som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om han har fått omgangssyken...jenta vår har hatt det akkurat likt..første uken gikk det i oppkast og dårlig mage og veldig dårlig inntak av mat og de to neste ukene spiste hun omtrent ingenting...men nå den siste uka har hun vært tilbake til sitt gamle jeg, og spiser masse mat..

Men dersom han har kastet opp i to uker ville jeg nok ringt legen..vi ringte etter noen dager, men fikk beskjed om å komme dagen etter..og dagen etter og tilslutt hadde det gått over..har i ettertid hørt at det har gått en ganske aggresiv omgangssyke i barnehagen og den legen anbefalte å holde barnet hjemme en uke..

God bedring, håper han snart blir bedre!

Skrevet

Åh, da håper jeg det 'bare' er det da! Sitter og leser om alt mulig skremmende ting han kan ha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...