jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 jenta mi er snart 7 uker.....og jeg venter fortsatt på å få tilbud om barselgruppe fra helsestasjonen jeg går til. jeg pleier å gå til helsestasjonen på skedsmokorset. håper det begynner snart....det er jo koselig å få møte andre i din situasjon...... når fikk dere tilbud om barselgruppe da?
2hærligegutter Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Hos oss startet det ved 6-7 ukers alder, siden jeg fikk presset meg inn i en annen gruppe var mini kun 3 uker
jentelykke + guttelykke Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Vi startet med barselgruppe når jenta mi var 6 uker. Da var de andre barna mellom 3 og 9 uker. Har hørt om noen andre som ikke starter før etter 3mnd. Det syns jeg er sent. Ring helsestasjonen og spør! Det er de som setter det i gang.
Hilde_85 Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Var første gang med barselgruppe på fredag som var. Og sønnen min er 3 mnd
Gjest Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Jeg var på 6ukers kontroll idag og det ble da satt opp tid til å møte barselgruppe når babyene er 2mnd:) Så er nok forskjellig fra sted til sted!!
Maja☆ Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Dattera mi er litt over 4 mnd og har ennå ikke fått noe barselgruppe. Skal ha et møte når de er 5 mnd. Synes det er litt sent men slik var vanlig i denne kommunen sa de på helsestasjonen. Kommer i fra Nittedal da.
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2008 takk for svar folkens. jeg har enda ikke fått noe tilbud fra helsestasjonen....venter fortsatt....vi får se...
ogladi Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Hei. Du må spørre etter ja. Her hvor jeg bor er det ikke tilbud om barselgruppe.... Desverre. Men det er nå mest vanlig at kommuner har. Men ikke her... Har så lyst til å treffe andre med barn i samme alder. Håper du får tilbud snart.
lmg74 Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 Vi hører også til helsestasjonen på Skedsmokorset og venter fortsatt...gutten min er snart 3 måneder, så jeg synes det er på tide snart. Men det gikk nesten 3 mnd før vi fikk innkallelse med mitt første barn også for 3 år siden...kanskje vi havner i samme barselgruppe da;o)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 Hei! Fikk invitasjon til barselgruppe nå, snuppa er 6 uker snart. Jeg ville hørt med helsestasjonen slik at du ikke går uten gruppe i månedsvis. Kanskje du kan bli med noen andre? Hvis du ikke finner noen gruppe er du hjertelig velkommen i vår (ikke startet enda, men er sikkert ok), bor i Lørenskog.
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. oktober 2008 skrekkblanda:tusen takk for tilbudet ...håper jeg får tilbud snart.så bra at du har fått tilbud da.....det blir sikkert kjempe koselig. img74: ååå hvis du ikke har fått noe tilbud enda...da er det sikkert lenge til jeg får noe svar. jeg har ringt og minnet dem på det flere ganger...men så sier de bare ja...du skal sikkert få det i posten snart....men også kommer det ikke noe likevel. ja kanskje vi kommer i samme barselgruppe da det hadde sikkert vært koselig. bor du langt fra skedsmokorset....da...jeg bor på vardeåsen.
mastermind Skrevet 1. oktober 2008 #12 Skrevet 1. oktober 2008 Vi ble kallt inn. Begynte for 1 mnd siden, og barna var da 2-5 mnd. Stort sprik, men vi storkoser oss! Triller, er på besøk og skravler!
Modo Skrevet 1. oktober 2008 #13 Skrevet 1. oktober 2008 når jenta var ei uke gammel hadde vi hjemmebesøk av helsesøster, og da nevnte hs at første barseltreff var noen dager senere. da var jenta mi 11 dager ved første treff.....
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. oktober 2008 så bra at det er noen som får tilbud om det på tide da. her tar det lang tid
lmg74 Skrevet 1. oktober 2008 #15 Skrevet 1. oktober 2008 jeg bor ikke så langt fra Åsenhagen, nærmere gjerdrum:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå