Gå til innhold

1 års fotografering!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til fotografering på onsdag! Og kan ta med så vi har to skift på bildene. På det ene tenkte jeg å ha en selebukse med bar overkropp inni, men er ikke helt sikker på det andre. Noen som har noen tips på type klær? Og noen som har tips til hva han kan gjøre på bildene, og ville dere vært med på noen av bildene?

Vil gjøre det litt gjennomtenkt så jeg blir fornøyd, koster jo litt for det så :)

Setter pris på litt tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde to skift til mini. Han hadde selebukse, og bunad.

Har 'tradisjon' på at guttene blir tatt bilde av i bunad når de er 1år.

Synes det er veldig koselig og fint.

Jeg valgte ikke å være med på bildene. Synes det bare skulle være av mini. Men han hadde med seg kosebamen sin på noe av bildene. Det var fotografen sin forslag. Og det er jo koselig med et slikt bilder når han blir større(Han er helt avhengig av denne bamsen).

Fotografen var veldig flink til og ta bilder og komme med forslag. Jeg hadde ikke tenkt igjennom det på forhånd. Men jeg ble super fornøyd alikvel.

Håper alt går fint hos fotografen, og at du blir fornøyd:)

Skrevet

Takk for det, og takk for svar:)

Skrevet

Jeg skal til fotografen med jentene i morgen. De er 16 mndr, (tvillinger) så det blir litt forsinket ettårsfotografering :-) Har tenkt å ha med to kjole antrekk, noen nydelige hvite/blå strikkekjoler og to fargerike sommerkjoler. Lurer på om jeg skal ha med noen leker? Skal du det? Lykke til på onsdag!

Skrevet

Så gøy da!

Jeg vet ikke helt om jeg skal ha med noen leker. Har tenkt å enten ta med en koseklut han liker så godt eller en bamse iallefall. Koselig å ha noe personlig med på bilde :)

Lykke til for dere også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...