Gå til innhold

Må en ha i malt i mme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir jenten min litt mme hver kveld. Hun bæsjer flere ganger for dagen, hun presser litt hver gang men det virker ikke som hun har noe vondt. Skal jeg likevel ha malt i melken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må ikke, men hvis hun blir hard eller jobber veldig for å få bærsjet ville jeg tatt litt i. Har hun ikke noen problemer med avføringen så er det ikke nødvendig

Skrevet

Ikke at jeg er noen ekspert, men kan aldri tenke meg du behøver det. Gutten min har fått mme siden han ble født, og vi ble anbefalt malt for å regulere konsistensen på avføringa. Det ble også sagt at han burde ha avføring hver dag når han fikk mest mme i forhold til mm, men det hadde ikke gutten vår. På det meste gikk det fire dager uten avføring...men da så vi han sleit litt siste dagen. Likevel var avføringa aldri hard. Men nå...etter 3 dager med hipp isteden for nan...har han avføring flere ganger om dagen!! helt utrolig at det skal være så forskjell. Så nå får han ikke malt...

Men tilbake til spørsmålet ditt:) så lenge avføringa ikke er hard så trur jeg du trygt kan la vær å bruke malt. At hun presser tror jeg er helt normalt...det gjør gutten vår også. Veit ikke hvor gammel jenta di er men det tar jo litt tid før tarmer å alt fungerer også da... mye som skal igang i en liten kropp:)

Skrevet

Okei.. avføringen er langt fra hard. Det er sennepsgul flytende bæsj hver gang. Jeg har byttet fra nan til hipp jeg også. Gulpet så mye på nan, nesten ingen gulp på hipp sin. Merket forskjell med en gang. Kjempe førnøyd med hipp sin mme.

Jenten min er snart 3 mnd så hun er jo ikke så gammel nei.

Da dropper jeg malten inntil videre.

Takk for svarene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...