Gå til innhold

Aner ikke hvem som er faren jeg..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.. har ett lite dilemma her jeg..

Jeg er nå gravid.. var hos gyn i dag.

Er 7 uker og 3 dager på vei.

Saken er den at jeg har en jeg har regelmessig sex med hver dag omtrent. Men natt til 23 August hadde jeg en one night stand med en fyr.. :S Han hadde ikke utløsning i det hele tatt.

Jeg aner ikke hvem som er faren..

5 Aug var første dag i min siste mens.. Spurte gyn hva han trudde men det var ikke no vits og svare på en gang sa han.. hadde jo håpet på litt hjelp.. selv om jeg vet det er umulig.

jeg er livredd for og ende opp alene med to barn..(har en på tre fra før) Vet ikke om jeg klarer det helt alene.. jeg er student og ikke god råd heller.

Hvis det er barnet til han jeg har regelmessig sex med så blir vi sammen, helt sikkert og alt blir bra, men om det ikke er det så blir jeg helt alene..

Tør nesten ikke ta abort heller, siden jeg har tatt det før.. en gang før jeg fikk guttungen min.. og en MA med utskrapning nå i mars..

Fortsetter under...

Det er ikke umulig å finne ut hvem som sannsynlig er far til barnet ditt. Dersom du har 28 dagers syklus så er du blitt gravid mellom 16-21 august. Han one night standen din er sannsynligvis ikke far til barnet.

http://www.babyverden.no/templates/Calculator_Ovulation.aspx?id=72744

om du har sex hver dag med han du er med nå, så har sannsynligvis hans sperm eller dine egne celler konket ut det som kom inn av mann nr 2 sine dråper...

sperm kan være aktiv etpar døgn, så mest sannsynlig er det "han faste" som har befruktet deg! Ikke brukt preventiver heller??

(obs obs! husk å teste for kjønnssykdom)

og om du har syklus på 28 dager, så svinger nok ikke e.l.-dagene med hele 4 dgr, tror jeg!? :-)

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...