Raspberry Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Er 6+9 i dag og har snart ikke en bukse som passer! Jeg ser skikkelig gravid ut og det synes jeg i grunnen er nokså pinlig. Har jo gledet meg til å få stor mage, men ikke så tidlig! Hvordan ser dere andre ut? Flere enn meg som begynner å få kul?
ikø29 Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Jeg skriver under på denne,ja. Jeg ser ganske så gravid ut og er 7+6 i dag. Buksene har vært trange siden jeg var 5 uker på vei... Det er ganske så kjekt og jeg lurer på hvor stor den kommer til å bli!!! Jeg har forresten hørt at magen ofte går inn igjen rundt uke 9 fordi da er vi mindre oppblåst. For min del er det stor forskjell på morgen og kveld. Om kvelden er magen hard og stor :-) Hvordan er formen sånn ellers?
Raspberry Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 Ikke så værst. Er trøtt og sliten, men er vel som det skal være. Er litt kvalm innimellom, men ikke nok til at det ødelegger appetitten. Har merket at jeg er mer sulten enn før i det siste. Og så er det stadig litt sånn småvondt i magen. Synes det er ganske skummelt, selv om det nok er luftsmerter for det meste. Og så er jeg ganske plaget av halsbrann, men det var jeg før jeg ble gravid også. Er spent på ul om en uke, jeg satt nemlig inn to egg, så det kan jo være grunnen til min store mage. Har du vært på ul eller er den rett rundt hjørnet?
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Hei jenter:-))) Må bare henge meg på denne jeg. Kjenner meg så igjen i alt dere skriver. Her passer buksene på morgenen, men jeg kan ikke gå med dem for til lunsj kan jeg glemme å få knept dem. He he. Jeg synes heller ikke det er kult med stor mage så tidlig. Er nok litt fordi jeg fremdeles tenker det kan gå galt og da vil jeg ikke at alle skal vite det. Det er jo bare masse luft og sånn som er der inne nå. He he. Ellers er jeg mye trøtt og av og til litt småkvalm, men god matlyst. He he. Lurer litt på hvordan jeg kommer til å se ut ved temin. Keiko størrelse eller noe sånn. He he. Håper det stemmer at den roer seg litt rundt uke 9. Begynner å lure på hvordan det skal bli plass til tvillingene der nede. He he. Det kan jo være 2 men det finner jeg ut til torsdag og det er ikke lenge til:-))) Klem
Nøtt Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Melder meg inn i stor-mage-klubben. Men det ser bare ut som det er flesk, hehe. Er vondt å ha på seg dongeribuksene, men må nok holde ut med dem noen uker til. Ser ut som jeg har lagt på meg 5 kg rundt magen! 7+1 i dag er jeg. :-)
ikø29 Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Det blir veldig spennede på ul for din del!!! Og dere andre som har satt inn to egg!!! Jeg var på ul for en uke siden og da så vi et lite hjerte som dunket. Veldig kjekt :-) Vi skal bare ha en men det var ingen overraskelse fordi vi satte inn ett egg. I uke ti skal vi tilabake på ny ul. Vet ikke om det er rutine? Gynekoogen satte opp ny time "helt av seg selv" og vi bare smilte og sa takk :-)
*-* Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Kjenner meg igjen her. Jeg er 7+5 i dag, og har hatt trøbbel med jeansene helt siden uttak/innsetting egentlig. Jeg drar inn magen og tar dem på meg når jeg skal på jobb eller ut på noe blant folk der jeg ikke vil se gravid ut, men holder bare noen timer før knappen må opp. Prøver å ha vide topper så det ikke syns så godt, men sitter konsekvent med knappen oppe. Og nå jeg er innafor døra hjemme er det enten den ene vide buksa som jeg har bodd i siste ukene eller olabukser nede på hoftene med knapp og glidlås oppe.... Jeg hadde UL på torsdag da jeg var 7+1, og fikk også ny time uten å spørre til neste tirsdag når jeg er 8+6. Alt var fint da jeg var der, vi så hjerte som banket og alt, det var helt utrolig. Jeg vet ikke hvorfor jeg fikk ny time, men jeg tror kanskje det er fordi klinikken vil forsikre seg om at alt er helt helt ok før de slipper meg ut i vanlig helsevesen, samt berolige meg litt ettersom de vet at dette har vært en lang prosess og man selvfølgelig er engstelig. Utrolig deilig å få komme tilbake neste uke også.
ikø29 Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Jeg er enig med deg i det. Dersom vi ikke skulle tilbake til kontroll i uke 10 måtte vi nok ha ventet til ordinær ul og det er utrooolig lenge til!! Jeg har forresten fått time hos jordmor i uke 11 og det gleder jeg meg veldig til. Det er ikke så lett å forstå at vi skal ha barn og jeg trenger noen bekreftelser underveis..!!!!.. Men døtte meg: det er helt fantastisk :-)
♥ DAME Skrevet 29. september 2008 #9 Skrevet 29. september 2008 Jepp, er akkurat 7 uker i dag ) Har bare 2 bukser jeg kan bruke nå, den ene er så lavt liv på at den kommer under magen )) Har allerede bestilt mammabukser, en passe vid jeans og en litt trangere. Jeg syns det var tidlig, men jeg måtte jo ha nye bukser likevel, så hvorfor ikke mammabukser? )) Er så redd noen skal se at jeg har begynt å få mage på jobb, så jeg har prøvd flere topper heime, men har bare funnet 2 stk som "slanker" litt, og det går bare i de 2 toppene, hehe. Folk må jo tro jeg ikke har mere klær enn det, hehe. Vil ikke at de på jobb skal komme meg i forkjøpet, så jeg har tenkt å si det en liten stund etter UL på onsdag, hvis alt er bra seff. UL onsdag morgen..... En dag igjen å vente. Kjære Gud, la det være gode nyheter! Nattaklem til dere alle, og spes til deg Pysekatten )))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå