Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Fant ut i går at jeg er gravid, har et barn som ble 1 år i september Bor sammen med pappan til sønnen min og alt er egentlig idyll! Men jeg ble så fortvila når testen var positiv, dette er absolutt ikke planlagt, og etter å ha gått mange runder rundt meg selv, har prata med sambo, mamma, søstra mi og sjefen min, så har jeg funne ut at abort er det beste. Jeg har jobb og vi hadde klart oss med et barn til, men jeg vet ikke om jeg vil ha flere barn NOENSINNE! Jeg gråter når jeg kommer på at jeg er gravid, vil helst kose meg med barnet mitt, vil bruke tiden min på barnet! Jeg klarer ikke et barn til, er redd jeg ikke skal bli like glad i det, slet en del de første ukene etter at barnet mitt var født, morsfølelsen kom ikke før etter 5-6 uker, er redd noe slikt skal skje. Er redd jeg ikke skal klare å elske fremtidige barn like mye! Så jeg har funne ut at abort passer MEG best nå! Sambo støtter meg uansett hva jeg velger Har bestilt en legetime til i morra 09.30. Så da skal jeg prate med han Føler at dette valget passer oss!!!! Jeg er bare 20 år, så er kanskje litt rart å føle seg ferdig med barn, men hvem vet... Kanskje det kommer en atpåklatt om mange mange mange år Har i dag lest 7 sider her inne på provoser abort, og har blitt litt klokere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå