Gå til innhold

7 mnd og dagsoving...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte, lenge og når sover deres små på dagen? Jeg synes denne dagsovingen er et pes! Sover første lur ca 0930, men andre luren får vi aldri orden på. Så skal den jo helst være unnagjort før 1600. Er vi på besøk f.eks er det umulig å få ham til å sove.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter litt med dagsoving her også for tida! Er snart 7 mndr og skal ha med seg alt som skjer... De siste par ukene har hun ofte ikke sovet mer enn 1-1 1/2 time fordelt på 2 lurer (ikke fast tidspunkt). Nå skal det sies at hun har begynt med veldig lange netter, så sover vel 13-14 timer da...

Skrevet

Her soves det fast ute i vogn to ganger om dagen, ca kl 10 og ca kl halv tre. Humøret blir best om hver kvile er ca to timer. Skal vi bort har jeg med vogna eller lar han sove i bilen (bor "på landet"). Sover ca 11 timer på natta da, med litt styr de siste tre timene på morran. Blir litt bundet av å må få det til med soving til faste tider, men veldig greit på noen måter også. 7 mnd.

Skrevet

Skulle gjerne hatt det som deg, men det er ikke alle steder det er like greit å ha med seg vogna heller..

Skrevet

Jenta mi er 8 mnd. Hun sover to dupper. Hver dupp på 2 timer ca.

Hun sover som regel ute i vogn, så sånn sett er det ganske lett å la henne sove om vi er på besøk å. Men er vi på kjøpesenter sover hun dårlig. Hun våkner så lett av lyder, så jeg pleier å komme meg hjem til det er sovetid!=)

Vi hadde en periode problemer med den siste duppen, ja hadde litt problemer i hele tatt med dagsovingen, men det er en stund siden nå. Fikk vel skikkelig orden på det da hun var 5 mnd. Frem til da var det veldig variabelt hvor mye hun sov på dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...