Gå til innhold

Emma Tallulah

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig... tydlig vis om og gjøre å ha mest spesielle navn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor har jeg hørt Tallulah før? Det er liksom noe kjent med det... tegnefilm eller noe? Noen som vet?

Skrevet

Tror en av disse kjedisene USA har en datter som heter det...(Jolie og Pitt?)

Skrevet

Demi Moore og Bruce Willies har en datter som heter Tallulah

Skrevet

Takk! Da slipper jeg å gruble på det hele natten....

Skrevet

La nå det stakkars mennesket være i fred, oki, så har hun tydeligvis valgt et annet navn enn hva du kunne tenkt deg, m en hvem er du til å fortelle verden hva som er pent eller ikke?

Navn er subjektivt. Noen liker Gunnar og Jorunn, andre liker Fabian og Tallulah.

De liker jo åpenbart den type navn og dette tredje matcher jo fint de to første.

Skrevet

Tror datteren til Lisa Stokke heter det. Hun fikk vel nå i vår en gang.

Skrevet

har et utrolig spesielt navn på min egen sønn jeg :) men greit å sjekke hva det betyr da.. på arabisk betyr tallulah "utvekst"-føflekk,vorte eller noe sånt.. nice!? :)

Skrevet

fra Bugsy Malone musikalen. Tallulah er sjefs hora. Dere kjenner kanskje sangen. " Jeg heter Tallulah og snart har jeg dratt, jeg vet ikke om du er hvit eller svart. Jeg kjenner mange menn på så mange steder. Jeg husker aldri navn men husker altid gleder....."

Tror dere Martha tenkte på det?

Skrevet

Navn betyr mye rart, Katrine, Kaia og alle de andre som kommer av Katarina betyr jo fra gammelt av tortur/omskjæring. Full klaff der også.

Skrevet

Ikke alltid man bryr seg om å sjekke hva navnene betyr på alle verdens språk....? ;)

Skrevet

Nyyydelig navn, passer de perfekt, sammen med de andre døtrene! Emma var jo kanskje litt for vanlig da, men passet godt sammen! Hurra for Martha og Ari(",) Tenk så lykkelige de er nå!!!

Skrevet

Sitter å lurer på hvordan det egentlig uttales jeg!

Ikke minst hvor mange versjoner det kommer til å komme av det......

Tenk når barn i barnehagen skal begynne å skrive bursdagskort til hverandre feks ;)

Neida, en kan ikke tenke på alt når en skal velge navn heller.....

Men mye rart vil de vell få oppleve som resultat av valgene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...