mastermind Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Hvordan er deres på 5-6 mnd? Må skje noe hele tiden. Kan ligge en iten stund men blir fort lei. Forslag til hva jeg kan gjøre? Vi koser masse og nyter å vere hjemme sammen med jenta, men får ikke gjort EN ting mens hun er våken, og når hun endelig sover sekker jeg sammen i en stol og nyter stillheten. Hun er ikke travel, sutrete eller noe, bare oppmerksomhetssyk!
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Vi har hatt dette problemet i 2-3 uker nå. Gutten vår er 4 mnd. i morra. Han ligger litt under leken sin, men begynner kjapt å "rope" på oss. Om jeg går ut av rommet han er i begynner han å gråte, helt til han ser meg igjen. Da er det liksom greit. Skal helst leke med meg og underholdes av meg hele dagen. Noe som er umulig. Får ikke gjordt noe. Han skal også helst sove på armen min på dagtid. Legger jeg han fra meg våkner han. Ikke lettvint. Men jeg har nok "dillet" for mye med han.. Må være det. Aner ikke.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Hihi, sånn har jenta vår vært fra hun ble født. Nå er hun snart 3 mnd. og er stort sett sånn fortsatt. Hun er fortsatt interessert i babygymmen sin, men når den ikke er interssant lenger (maks 10 min om vi ikke leker sammen med henne) er det full krise og vi må gå rundt og se på alt mulig, snakke, tulle osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå