Lille skatt *38 uker* Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Må vente en halv time med å legge han ned for at han ikke skal gulpe opp maten. Får han for mye av gangen (nesten 3 uker og 100 ml) eller bør jeg bytte til et annet merke? Bruker Collett nå.
Gjest Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Lønner seg kanskje å prøve ett annet merke. Mange skryter av Hipp på det området. Min gulpet like mye av både NAN og HIPP.. altså noen unger tror jeg gulper uansett. Får han rapet ordentlig etter hvert måltid? Min gutt er garantert gulpegutt hvis han ikke raper, blitt noe bedre nå som han er straks 7 mnd.
Lille skatt *38 uker* Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 Prøver å få han til å rape, men det er ikke alltid det kommer noe, hvertfall ikke med en gang. Da prøver jeg Hipp. Takk for tipset!
To prinsesser Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Jeg hadde samme problem med jenta vår på 5 mnd og vi brukte NAN og har nå byttet til HIPP og hun gulper nesten ikke noe i det hele tatt:) Prøvde collett oxo men den hjalp ikke noe. vi begynte med mme når hun var 4 mnd og da begynnte hun å gulpe noe sinnsykt..
Gjest mooby*Daniel<3* Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Hei:) Jeg begynte med nan med en gang vi kom hjem fra sykehuset. Gulpet ikke noe, men var hard i magen. Viste ikke om noe annet merke før etter 5 uker. Så fant jeg Hipp i butikken, og det funket kjempebra. Spiste mindre for hvert måltid også. Gikk ned fra 180ml til 100-130ml. Gulper litt, men det er fordi han jabber så mye og anstrenger seg. Nå er han 10 uker, og før helgen fant jeg Collett i butikken som jeg tenkte jeg skulle prøve. Han har kolikk så derfor jeg ville prøve noe nytt.. (man prøver jo det man kan). Men ÆSJ, for noe ekle greier. Så jo ut som han gulpet opp alt, og det lukter surt av gulpet (noe jeg ikke har kjent med verken hipp eller nan) Vi brukte mange bodyer og alle gulpeklutene som var rene de dagene vi prøvde collett. Vet ikke om det er bare gutten min som reagere sånn, men de var skikkelig ille. Vi kastet resten og gikk tilbake til Hipp. Er kjempefornøyde med den sorten vi iallefall. Når han brukte nan så kunne det gå flere dager uten at han bæsja, og det kom grønne harde klumper. Sånn er det ikke med Hipp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå