Ønsker.. Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 så lurer på når det er min tur... krysser alt jeg har for at den sitter 7 gang....
Ronja-73 Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Dette var leit å høre. Er veldig følsom no når eg hører om andre som misser eller har problemer eller når eg leser her inne. Kjenner igjen følelsen, savnet, sorgen tristheten, ja du veit korleis det kjennes. Det kjem tårer i auga når eg sitter her. Kan berre føle med deg og krysse fingrer og tær for at det går bra neste gang. Stor klem.
Ønsker.. Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 tusen takk for gode ord:)
Gjest Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Hei Uff, ble lei meg på dine vegne. Er som å lese om meg selv. Vet hvordan du har det, og skjønner at du lurer på når det er din tur. Utrolig at vi skal oppleve det samme om igjen og om igjen. Venninnene mine skjønner ingenting. Blir jeg gravid så VET de at jeg mister... Så da er det med blannede følelser jeg snakker om graviditeten. Har du fått hjelp og oppfølging?? Gikk du på blodfortynnende eller andre medisiner? Lurer bare på dette da det er noen jeg skal starte på om jeg blir gravid igjen.. Og håper virkelig du blir fulgt opp når du opplever dette så ofte. Vi er egentlig sterke som klarer å stå oppreiste. Legen min sa da jeg spurte om sykemelding, og samtidig sa at jeg følte at jeg tålte så lite for tiden, at det er ikke mange som hadde taklet å oppleve dette på samme måte som meg. Og det gjør jo godt å høre når en føler at kropp og alt svikter en. Ønsker deg det aller beste. Måtte dere stå sammen videre, og håper vi kan se mere til hverandre, da i noen andre tråder også. Kan jo hende det lykkes for oss begge snart. Har jo snart fått vår dose...
Ønsker.. Skrevet 30. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2008 hei emeline1 ja det er virkelig en psykisk påkjenning dette her.. heldigvis har jeg en super fastlege som ringer for å høre hvordan det går titt og ofte og ber meg komme nedom hvis det er noe jeg trenger å prate om.. nei jeg har ikke gått på noen medisiner. har nå fått resept på et hormon som heter pregnyl og legen på sykehuset snakket noe om at jeg kanskje skulle få resept på blodfortynnede, husker ikke akkurat nå hva det het, men ho skulle sende meg til en lege på sykehuset som kunne litt mer om det her, men får nok ikke time der før om 1 mnd tenker jeg.. vi ønsker jo oss så veldig en baby sammen.. så det er tøft og miste gang på gang.. men håper virkelig jeg slipper og gå gjennom dette her flere ganger... lykke til til deg å. og håper vi får det til snart:)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Så trist å høre at det ikke gikk denne gangen heller. Sender deg en stor klem. Det er vanskelig dette her... Det er sikkert albyl-e du skal gå på, det er en vanlig blodfortynnende å bruke. I tillegg bruker mange habituelle abortere klexane, som også er en slags blodfortynnende, men virker på en annen måte. I tillegg er det vanlig å ta crinone, som er progesteron tilskudd. Det er de tre medisinene som er vanligst å gå på, og de jeg skal ta neste gang jeg blir gravid. I tillegg kan jeg anbefale metformin som kan forebygge SA. Håper du får god hjelp av legen på sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå