Gå til innhold

Da har jeg..

Tobarnsmamma!!!

Anbefalte innlegg

sett hjertet til den lille slå!

Fastlegen min ville absolutt henvise meg til en gynekolog siden jeg er så gammel, og han tok ultralyd uten å spørre og selvsagt uten å ta betaling. En helt merkelig opplevelse, har ikke vært på tidlig ultralyd før. Det var utrolig å se så mye liv i en så liten skapning!

Dette var en lege av den realistiske typen som kaller en spade for en spade, og han understreket at abortrisikoen er stor fortsatt - rundt 15- 20 prosent, sa han. Men da er det jo 80 prosent sjanse for at det går bra, da, og det er jo ikke verst.

Er 7+2 i dag, og den lille var akkurat passe stor for alderen. Da er det bare å vente på fortsettelsen og innkalling til genetisk veiledning og sånt. Spennende tider.

Fortsetter under...

Det er fantastisk å se det lille hjertet slå. Det gjorde jeg også, men ikke på grunn av alder (39år), men fordi jeg har hatt noen svangerskap utenfor livmor. Helt nydelig å se det lille hjertet slå i livmor! Tenkte også mye på at syv uker er tidlig, og at det er en sjanse for spontanabort. Tror de fleste av oss tenker sånn, men nå er jeg alltså i min trettende uke og formen begynner å komme seg. Som regel går det bra :-). Ønsker deg lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...