Lacey*har fått erta Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 6 uker før termin bestemte lille gutten vår seg for at det var nok. Han ville ut! Kom i kanonfart natt til tirsdag 16 september. 4 timer i fødsel og to press rier. Veldig vondt, men jeg hadde gjort det igjen i dag uten problemer!¨ Startproblemene har vært mange, vi viste at gutten vår var syk, men ikke hvor alvorlig. Alt åpenbarte seg da han ble født. Han måtte ha masse hjelp av en stor respirator og vi fikk beskjed om (5 timer etter fødsel) at han nok kom til å dø innen kort tid. Gutten vår har vist en ufattelig stor vilje til å leve! Han har imponert alt av leger på huset, og alle kjenner til denne merkverdige lille gutten med EN lunge og hjertefeil.Aldri har de vært borte i et slikt tilfelle heller. Nå ligger han ikke på respirator lenger, men på CPAP, og han puster selv og trenger ikke ekstra oksygen. Han må ha en hjerteoperasjon, og det skjer nok før jul. Legene snakker om videre oppfølging når vi kommer hjem med han, og bare det at legene snakker om at vi skal få ham med oss hjem er helt fantastisk. Vi trodde ikke det var mulig for to uker siden. Veien er enda lang og vi må bo på sykehuset en stund fremover, men det skal vi takle! Han er selvfølgelig verdens nydeligste lille gutt og vi kunne ikke vært han foruten!
StorkeMammaen Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Åh, for en fantastisk sterk gutt, rørende å lese! Ønsker dere all mulig lykke og energi for å klare å å gjennom en så vanskelig periode. Dere er fantastiske foreldre!! Klemmer fra meg.
Storkfrøken69 Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Hei! Dette var mange positive men og triste ting på en gang. men, det høres ut som om dere er fulle av glede og håp. Fantastisk! Jeg ønsker dere all lykke i hele verden, og håper det lille vidunderet deres vokser seg stor og sterk. Varm klem!
Tjorven1 Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Å... så bra Lacey, lille vidundret ditt. Jeg har tenkt på deg og lurt på hvordan det gikk, så takk for oppdateringen. At han er så sterk viste seg jo også inni magen din, men så sterk! for ett vidunder, nå er vel det aller aller mest kritiske over, selv omd et er en lang vei igjen, som du skriver. Ønsker dere alt godt, og sender dere mange varme tanker. ps: jeg er akkurat gravid igjen - håper denne spiren er like sterk sønnen din!
ønsker1til Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 ja trist og gledesfylt.. gratulerer og mase lykkeønskninger til dere så bra dere viser styrke alle sammen !!!!
Deneb Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Gratulerer med den nye og sterke verdensborgeren! Håper dere får dager med gode beskjeder og at alt går bra med dere alle tre. Vi sees nok på sykehuset om ikke så altfor lenge! ) Lykke til videre!
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 gratulerer så masse med sønnen:) er tøft når man ikke får en frisk baby, men dere må virkelig være kjempetøffe og flinke foreldre. har selv en venninne med en sønn som lider av lasse liten syndromet, så jeg har litt kjennskap til hvor krevende hverdagen med et sykt barn er. dere må ha lykke til videre på veien fremover. skal krysse fingrene for dere klem fra
Daydream Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Gratulerer så mye Og masse lykke til !! Han virker som en sterk gutt med masse stå på vilje.
Månestråle75 Skrevet 29. september 2008 #9 Skrevet 29. september 2008 Gratulerer med gutten :-) Håper han fortsetter å overraske legene!
lillebie på`n igjen Skrevet 29. september 2008 #10 Skrevet 29. september 2008 Gratulerer med gutten:-) ønsker dere alle masse lykke til videre, og at gutten din fortsetter å være sterk som nå :-)
Eira2010 Skrevet 29. september 2008 #11 Skrevet 29. september 2008 Gratulerer så masse med verdens nydeligste og tøffeste gutt! Ønsker dere lykke til videre og krysser fingrene for at han fortsetter å vise sin fantastiske styrke! Klem
Storkmor? Skrevet 29. september 2008 #12 Skrevet 29. september 2008 For en fantastisk rørende historie! Guri meg.. Gratulerer! Håper alt går på skinner framover
Karina68 Skrevet 29. september 2008 #13 Skrevet 29. september 2008 Nå triller tårene her- masse lykke til videre!!!!
solstorm Skrevet 29. september 2008 #14 Skrevet 29. september 2008 Gratulerer så mye med sønnen deres! Jeg håper han viser samme styrke fremover og fortsetter å imponere legene! Masse lykke ønskes for den lille og foreldrene hans!
Raga2 Skrevet 30. september 2008 #15 Skrevet 30. september 2008 Gratulerer så masse! Jeg griner, men blir også glad og håpefull etterhvert som jeg leser her. Ønsker dere superkrefter og utallige gode stunder videre med mirakelgutten:)
lubbeline Skrevet 30. september 2008 #16 Skrevet 30. september 2008 Gratulerer så mye , krysser fingrene for den sterke gutten deres:-)
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 30. september 2008 #17 Skrevet 30. september 2008 Gratulerer til dere :-) Håper alt får en lykkelig utgang og at dere kan se en frisk og fin gutt vokse opp Stor klem
HH72 Skrevet 3. oktober 2008 #18 Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer og lykke til videre med operasjoner og oppfølging! Håper alt går bra!
nelliej Skrevet 3. oktober 2008 #19 Skrevet 3. oktober 2008 gratulerer og husk at "whhen the going getts tough,the tough gets goinng!" det viser jo den lille lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå