Gå til innhold

Dere som er kjent: jessheim,Lillestrøm,lørenskog,strømmen eller nærheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen hobby butikker som er verdt å få med seg? Vet bare om Bikuben, er det flere store eller små i nærheten?

Skrevet

Det er panduro på jessheim ihvertfall.

Skrevet

Tror det er Panduro i strømmen storsenter også.

Skrevet

Ved siden av storsenteret. I storgata på en måte.

Skrevet

husker ikke navnet, men inne på senteret i 2. etg ved tilbords

Skrevet

Sorry, er litt blank her. er ikke derfra så nå lurer jeg på hvor langt det er fra bikuben til strømmen storsenter... har vært begge steder, men ikke samtidig liksom...

Skrevet

Perlebutikk på triaden. Fin hobbybutikk ved Kiwi på solheimsletta. De har flotte stoffer til lappesøm

Skrevet

kun et bygg i mellom....

Skrevet

Det er panduro på jessheim, i stedet for å kjøre inn i parkeringshuset under jessheim storsenter tar du rett til venstre.

Det er også panduro på strømmen storsenter, i 2 etg mellom tilbords og armyshop.

På stovner senter har du også en bra, sengehesten eller noe tror jeg den heter.

Mener det er en på triaden også, men husker ikke helt hva den heter.

Om du tenker til scrapping er det mye bra hos bokhandleren og på Nille også.

Skrevet

Når du står på hjørnet der hvor bikuben er så kan du se bort på storsenteret hvor Pandurobutikken er. Ikke langt fra hverandre.

Skrevet

Det ligger en til ikke så landt fra Bikuben som heter Hennes Fritid http://www.hennesfritid.no/

Har ikke vært der på en god stund så vet ikke hvordan den er nå. Går du inn på linken så får du veibeskrivelse

Skrevet

Takk for svar.

Mammma: hvor langt unna bikuben er den ca? gangavstand eller?

Skrevet

Er litt usikker. Har kun kjørt bil dit. Ca. 5 min fra Bikuben med bil. Så jeg ville tro at det er greit å gå imellom disse butikkene. Hvis du tar og skriver begge adressene på en kartside så får du nok opp distansen i mellom de og hvertfall kjøreveien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...