3barnsmamma<3 Skrevet 29. september 2008 #1 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg hadde en gang noe som kalles energi...og overskudd.... Hvem har tatt det?? Jeg har i 3 mnd slitt med veldig høy puls. Legen har nå endelig funnet ut at jeg visstnok har en smule antistoffer mot stoffskiftet. Ikke at jeg aner hva det har å si, annet enn at legen sa vi skulle sjekke igjen etter fødselen. Skyhøy puls, utmattelse, tretthet og store bekkenplager har jeg slitt med i lengre tid nå. Jeg har ikke jobb, men dersom jeg hadde hatt det, ville jeg ha blitt sykmeldt for lenge siden pga bekkenet. Har fått konstantert bekkenløsning og bekkenlåsing. Veldig vondt! Jeg har 2 barn fra før, ei i bhg og en på skole (1.klasse). Jeg er oppe hver morgen for å ordne dem og å kjøre dem. Når jeg kommer hjem igjen er bekkenet vondt og jeg er sliten. Legger meg da nedpå og sover litt. Når jeg våkner, tar jeg en dusj og spiser litt. Men er fortsatt sliten!! Og sånn går hver eneste dag. Jeg kan sove og hvile så å si hele tiden, uten å få noe som helst overskudd tilbake. Og hvis jeg ikke sover på formiddagen, er jeg så trøtt utover dagen at tårene triller og jeg ser helt forferdelig ut. Jeg fatter ikke hvordan dette skal gå... Nå skal sambo begynne å kjøre ungene på morgenen, slik at jeg får hvilt bekkenet. I håp om å få bygga meg opp litt, og få litt overskudd til hverdagslige gjøremål. Enkelte dager er jeg så sliten at jeg ikke engang orker å tenke på middag, selv om jeg må det. Grusomt!! Noe jeg kan gjøre? tar dere noe vitaminer eller noe? jeg spiser vanlig variert kost og får i meg det jeg skal ha, i følge legen. Men jeg er så sliten hele tiden... Har 2 mnd igjen, skal ha KS 3. desember, og håper jeg klarer å få litt mer energi til da, ellers blir det veldig tungt vil jeg tro... Flere som er superslitne hele tiden? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138795262-jeg-er-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5-sliten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
3barnsmamma<3 Skrevet 29. september 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 29. september 2008 I tillegg til at jeg sover litt på morgenen/formiddagen er jeg så sliten at jeg sovner etter middag også. Liker ikke å være så sliten hele tiden. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138795262-jeg-er-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5-sliten/#findComment-138795277 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. september 2008 #3 Del Skrevet 29. september 2008 Huff... Jeg føler med deg. Kan ikke være godt å være så sliten hele tiden. Jeg har ingen barn fra før, og jeg er sykemeldt og går hjemme hver dag. Men likevel er jeg ganske sliten. Jeg sover mere enn noen gang, gjesper meg igjennom hver eneste dag. En liten tur på butikken gjør at bekkenet kjennes ut som om det skal revne fra foran til bak. Begynner å bli klar for å bli ferdig med svangerskapet nå. Har ofte hodepine også jeg da, eller et sånt innmari trykk bak øynene og i tinningene. så ser jeg ofte stjerner, skarpe små lys. Åhh.. nei, å bli ferdig skal bli en herlig fryd:) Men det er en stund igjen da.. Og det er masse som skal gjøres innen den tid. Det er godt å ha den siden her, og lufte litt bekymringer og frustrasjon! Lykke til videre Martine med spire Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138795262-jeg-er-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5-sliten/#findComment-138796733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #4 Del Skrevet 29. september 2008 Er i samme båt som dere mht til bekkenet. I tillegg kaster jeg fremdeles opp nesten hver dag. Synes det er litt rart at legen din mener at variert kost er nok. I alle mine svangerskap har jordmor lagt vekt på at jeg må ta multivitaminer og Omega 3+6. I tillegg tar jeg jern fordi hemoglobinet mitt er litt lavt. Du kan jo prøve med et vitamintilskudd. Går utifra at legen din har sjekket i forhold til om du behøver jern. Tran tar jeg mest for fosterets skyld. Det har gunstig innvirkning på hjernens utvikling. Forøvrig er det jo travelt med to barn fra før. Hvil alt du kan, og husk at svangerskapsplagene forsvinner i det minste etter fødselen. Det er min store trøst... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138795262-jeg-er-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5-sliten/#findComment-138797242 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå