Gå til innhold

Når blir første legetime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når tenker dere å ta første legetime?

Skrevet

Tror det var uke 10 jeg var forrige gang, og tenker jeg venter til det denne gangen også.

Man kan jo ringe legekontoret å høre når de pleier ta inn til første kontroll. :)

Skrevet

Jeg var til legen samme dag jeg tok testen pga influensa. Da fikk jeg beskjed om å komme tilbake i uke 10 iallefall :)

Skrevet

jeg ringte legekontoret i dag og de sa 8-9 uke var vanlig. men selv skal jeg til legen neste uke. blir da nesten i uke 7. :)

Skrevet

Jeg skal også til legen neste uke, da er jeg vel rundt uke 7... Jeg skal ha endel tidlige ul'er da jeg har hatt så mange MA så greit å få litt ekstra oppfølging.

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Jeg tenkte å bestille time til 31.okt( tror jeg da er 9+2) for da er det planleggingsdag i bhg til guttungen og jeg slipper å fortelle på jobb at jeg skal til legen.

Regner med mye ekstra oppfølging siden jeg fødte prematurt i uke 32+5 sist. De var litt usikre på hvorfor, men jeg blødde mye siste uka og jeg hadde en kraftig svangerskapsforgiftning.

Han ble tatt med hastekeisersnitt.

Er litt nervøs for hvordan det kommer til å gå denne gangen, håper jeg får gå til termin og føde normalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...