Gå til innhold

noen fra kristiansand som venter tvillinger?

Sebastian`s mamma

Anbefalte innlegg

Heisann!! Lurte på om det var noen andre fra kristiansands området som venter tvillinger?? Jeg har termin i februar med eneggede gutter ;) Har en gutt fra før som er 1,5år.. så regner med dette skal bli travelt og morro!! Hadde vært kjempe gøy å kommet i kontakt med noen som var i samme situasjon!!

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Heisann! Kom tilfeldigvis over dette innelgget, jeg er mye å surfer på barnimagen sidene om dagen., Jeg er Mathias og noah sin mamma:) Du skjønner vel hvem jeg er? Er så koselig at dere sklal ha tvillinger.

håper du er i god form, jeg er 5 dager over termin idag

Heisann!!!!

Så morsomt at vi "treffes" her inne ;) Ja det er kjempe artig at det skulle bli tvillinger denne gangen! Gleder oss!

Du/dere må ha masse lykke til med den nye verdens borgeren som snart kommer!!

Håper det ikke drøyer for lenge for deg;)

Hei! Ja det var helt snålt igrunnen, verden er ikke stor, Jeg er en del på internet om kveldene, nå i ventetida. Hilser fra karl til dere begge.

Er du i god form? det er jo bare så gøy at dere skal ha tvillinger. Det skal bli livat i familieselskapene framover med alle de små.

klem

Jeg er i kjempe form foreløpig!! Håper det holder seg ;) Håper alt har gått greit med deg også under svangerskapet. Sikkert deilig å snart være ferdig!! Kjempe gøy at dere også skal ha igjen! Vet dere hva det blir?

Familieselskapene kommer til å bli rimelig høylytte fremover ja;) hehe! Blir knall gøy!

Hilser masse tilbake fra min mann her og!

Klemmer

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...