januarsurprise Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Har gutt fra før som heter Leon. Hva synes dere om Leon og Meline? Noen andre forslag på jentenavn (og guttenavn) som passer med Leon?
prebs Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Jeg liker ikke Meline. Navn jeg synes passer til Leon: Isabell/e/a Linnea Lina Lotte Mia Maja Fanny Lukas Daniel Alexander Oliver Theo Max
sonne Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Meline blir litt "rart" for meg, da synes jeg Emeline, Eline og Emine er bedre alternativer. Andre forslag: Alida Elida Elise Fride Helene/Helena Julie/Julia Live Miriam Mina Olivia Sarah Adrian Elias Fillip Lukas Sander Simen Viktor
Gjest Siklerotte Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Første gang jeg hørte det synes jeg det var litt merkelig - men det har vel "vokst" litt med den Meline jeg kjenner, og det er vel egentlig helt greit. Ville aldri valgt det selv da men.
Vannmann35 Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Helt fint, men foretrekker nok Eline og Elina :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå