Ann-ch. Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Heisann. Hvordan går det med deg? Er du igang med stikkingen eller hvordan ligger du an i løypa? Håper pausa har gjort underverker. Klem fra meg.
MK73 Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Hei :-) Du finner Emma inne på uke 41-tråden.
Emma*den lykkelige venter Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Hallo Jeg er i gang med stikking. Blir så fjern i hue og zoombi av disse hormonene, så må bare beklage at jeg glemmer å oppdatere. Tror du får følge med inne på uke 41 gjengen. Går det bra med deg? Fremdeles gøy å lære noe nytt?
Ann-ch. Skrevet 29. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2008 Hei du:-) Jammen har tiden gått fort:-) Ikke lenge til du er ruger igjen da. Ikke så lett å huske på alt når man propper seg full av hormoner, det hvet jeg alt om. Man går stort sett i sin egen lille verden, full av frustrasjon,hehe. Jeg får følge med på deg i uke 41-klubben og satser på at det går deres vei denne gangen, for nå er det jammen på tide. Krysser alt jeg har. Ellers er alt bra med meg. Fortsatt gøy med skole og tiden flyr avgårde. Plutselig er jeg igang med siste forsøk selv også:-). Klem fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå