Gå til innhold

Mat på barselgruppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha barselgruppe på fredag. Noen som har forsag til hva jeg kan servere? Er første barselgruppemøtet hjemme hos noen, og vil ikke legge lista for høyt. Samtidig må jeg ha noe mat siden det er i lunsjtider. Øsnker mange forslag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her pleier vi bare å ha vanlig lunsj med brød og pålegg. Ikke nødvendig å gjøre det så avansert:-) Og så pleier ofte de som kommer å ha med noe kjeks, frukt e.l. Koselig å møtes hjemme hos hverandre!

Skrevet

Bak en enkel eplekake og kjøp en boks vaniljeis? Det skal jeg gjøre når jeg skal ha barseltreff her:-)

Skrevet

Vi bruker å sette fram rundstykker, pålegg, juice og kaffe på kjøkkenet, også går hver og en å forsyner seg ettersom det passer.. Veldig lettvint og godt!

Skrevet

Suppe med godt brød til. F.eks Bolognese eller minestrone suppe og focacciabrød! Enkelt og godt!!

Skrevet

Jeg hadde her hjemme forrige uke; jeg lagde kyllingsalat.

Neste uke skal vi til ei annen, da skal vi få suppe. :)

Skrevet

Skjønner jo at jeg gjorde litt mye utav det da..:P

Jeg bakte krydderkake, sjokoladekjeks og risboller.. Serverte kaffe, te og iste... Men det var fordi hun vi møttes hos første gangen hadde to sorter hjemmelagde boller og en kake.. Følte liksom at jeg måtte følge opp.. :P

Å lage kyllingsalat hørtes utrolig deilig ut, det skal jeg gjøre neste gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...