mastermind Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Skal ha barselgruppe på fredag. Noen som har forsag til hva jeg kan servere? Er første barselgruppemøtet hjemme hos noen, og vil ikke legge lista for høyt. Samtidig må jeg ha noe mat siden det er i lunsjtider. Øsnker mange forslag
Helann og lillebror Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Her pleier vi bare å ha vanlig lunsj med brød og pålegg. Ikke nødvendig å gjøre det så avansert:-) Og så pleier ofte de som kommer å ha med noe kjeks, frukt e.l. Koselig å møtes hjemme hos hverandre!
Tredjemann på vei :D Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Bak en enkel eplekake og kjøp en boks vaniljeis? Det skal jeg gjøre når jeg skal ha barseltreff her:-)
rosami Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Vi bruker å sette fram rundstykker, pålegg, juice og kaffe på kjøkkenet, også går hver og en å forsyner seg ettersom det passer.. Veldig lettvint og godt!
Honningen Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Suppe med godt brød til. F.eks Bolognese eller minestrone suppe og focacciabrød! Enkelt og godt!!
Nordhagenjentene :) Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Jeg hadde her hjemme forrige uke; jeg lagde kyllingsalat. Neste uke skal vi til ei annen, da skal vi få suppe.
2 hjertegull :) Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Skjønner jo at jeg gjorde litt mye utav det da.. Jeg bakte krydderkake, sjokoladekjeks og risboller.. Serverte kaffe, te og iste... Men det var fordi hun vi møttes hos første gangen hadde to sorter hjemmelagde boller og en kake.. Følte liksom at jeg måtte følge opp.. Å lage kyllingsalat hørtes utrolig deilig ut, det skal jeg gjøre neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå