vi-2 Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Hei. Er det noen som vet om fin farge som lillegutt på 8 mnd kan få på rommet sitt? Om du har kode, eller navn på fargen er det fint. Ønsker mange svar, eventuelt om du har bilde av rommet hadde også vært fint På forhånd takk
2 hjertegull :) Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Blått og blått selvfølgelig :-D Todelt, mørkeblått nede, og lyseblått oppe... Om du deler 50-50 av veggen, eller kanskje vil ha litt mer av den ene fargen er jo fullstendig mulig Så kan du lage sånn bord i skillet... Sånn at du trykker figurer i mørkeblått akkurat der hvor dere gikk over til lyseblått.. Har ikke noen spesiell farge jeg tenker på, bare et tips
Nætte;mortil2 Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Vi har grønt rom til storebror på 3 år. Lurer på om fargen heter skoggrønn?? Iallefall ei nydeli farge som ikke er så sterk at den dominerer, men den er der likevel.. Skulle ha kontrastfarge på ene veggen, men det ble finere sånn.. En ok farge som man ikke blir fort lei av, og som ikke krever en spesiell type farge på møbler osv!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 vi har også grønt rom til poden, det jeg syns er greit med det, er at veldig mye av tilbehør til barnerom er blått.. Og da syns jeg det kan bli litt mye blått. Så her har han blåe lekekasser, gardiner, gulvteppe og sengetøy, og det passer bra sammen. Av samme grunn har vi valgt lilla rom til vesla, alt tilbehøret er jo rosa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå